پیروز قربانی

سرمربی تیم سردار بوکان و مدافع پیشین استقلال گفت: صحبت های من علیه توفیقی از روی احساس نبود و من کاملا فکر شده به صحبت های این شخص پاسخ دادم.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی سرمربی تیم سردار بوکان و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با خبرگزاری مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال پیش از بازی با السد صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* سوپرجام و اتفاقات عجیبش

به نظرم سوپرجام دیگر لوث شده و نباید به آن پرداخت. باور کنید سوپرجام اینقدر مهم و حساس نبود که خود استقلالی ها آن را مهم کردند. بهتر بود این وقت و انرژی که برای این بازی صرف شد را صرف بهبود شرایط تیم می‌کردند و چالش های خود ساخته را از تیم شان دور می کردند.

* دیدار برگشت دو تیم استقلال و السد

تیم ما در تهران بازی پر اشتباهی را ارائه داد و شب سیاهی برای استقلال رقم خورد. السدی‌ها می‌توانستند این شکست را سنگین تر هم بکنند که خدا را شکر اینگونه نشد. شفر آن شب اشتباهات بزرگ و زیادی مرتکب شد که نتیجه آن هم شکستی شد که شاهدش بودیم. در قطر بازی بسیار سختی پیش رو داریم و شفر باید از همه تجربه ۵۰ ساله‌اش در فوتبال برای این بازی استفاده کند. واقعیت این است که شانس کمی برای صعود به مرحله بعد داریم اما باید از این حداقل شانس هم استفاده کرد. شفر باید در قطر شب سیاهی که در تهران برای استقلال رقم زد را پاک کند.

* دلیل مصاحبه علیه معاون پیشین استقلال

صحبتهای من از سر احساس نبود و کاملا فکر شده در خصوص توفیقی صحبت کردم. ایشان دو سه سال به فوتبال آمد و بهره برداری های خودش را از فوتبال کرد و به شهرت رسید و حالا در مورد فوتبال اینگونه صحبت می کند و فوتبالی ها را فاقد ارزش می داند.

* واکنش به صحبت های توفیقی

ایشان که می‌گوید در خصوص نفت و گاز از او سئوال شود، حداقل بگوید چرا کیفیت بنزین اینقدر پایین است و چرا برخی از جایگاه های پخش فراورده های نفتی بنزین سوپر ندارند و هزار تا سئوال دیگر. آیا آقای توفیقی مشکلات نفت و گازی را حل کردند و آمدند مشکلات فوتبال را حل کنند؟ اگر نحوه مدیریتش در حوزه نفت و گاز هم مثل حوزه فوتبال باشد که دیگر تکلیف مشخص است.

* کسب شهرت با اسم استقلال  

تاکید می‌کنم که برای این فوتبال متاسفم که به امثال توفیقی فرصت می‌دهد به فوتبال بیاید و در فوتبال به شهرت برسد. آقای توفیقی شما را قبل از حضور در استقلال چند نفر می شناختند و الان چند نفر می شناسند؟ تلفن شما قبل از حضور در استقلال روزی چند بار زنگ می‌خورد و بعد از آن روزی چند بار زنگ خورد؟ به ثروت شما کاری ندارم که آن را از حوزه نفت و گاز به دست آورده‌اید، اما شهرت شما تمام و کمال به خاطر حضور در استقلال است.

 * صحبت پایانی:

حضور امثال این آقا در باشگاه بزرگی مثل استقلال یک نقطه تاریک به حساب می‌آید و باید به آنهایی که عامل حضور امثال این آقایان در این باشگاه هستند دست مریزاد گفت. من از توفیقی گلایه ندارم از آنهایی که عامل حضور او در باشگاه استقلال شدند گلایه دارم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

پیروز قربانی: آقای توفیقی بی جا کردی به استقلال آمدی؛ وزیر ورزش باید پاسخگو باشد!

پیروز قربانی: جوانی بازیکنان هم نقطه ضعف و هم نقطه قوت تیم است؛ گل نخوردن باید سرلوحه اهداف شفر باشد!

پیروز قربانی: فکر نمی‌کردم روزهای خوبی در انتظار استقلال باشد؛ تیم شفر پتانسیل شکست السد را دارد

پیروز قربانی: سطح استقلال از تیم های بزن زیرش بالاتر است؛ برگ برنده استقلال وینفرد شفر است

پیروز قربانی: همه باید به بازیکنان جدید برای هماهنگی با شرایط کمک کنند؛ استقلال مدعی اصلی قهرمانی است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار