امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال و سرمربی این تیم در پایان تمرین امروز آبی پوشان ابراز امیدواری کردند بازیکنان در آینده نمایشی مانند آنچه در قطر داشتند را تکرار کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی و وینفرید شفر سرپرست باشگاه استقلال و سرمربی این تیم بعد از پایان تمرین امروز آبی پوشان با حضور در جمع بازیکنان به صحبت با آنان پرداختند. این دو ضمن روحیه دادن به بازیکنان ابراز امیدواری کردند در ادامه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد نتایج خوبی کسب کنند.

همچنین بخش اصلی صحبت های امروز فتحی و شفر عدم توجه بازیکنان به شایعات و تمرکز روی بازی های آینده و علی الخصوص دربی بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:

امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در پایان تمرین با حضور در جمع بازیکنان گفت:

نمایش خیلی خوبی در قطر داشتیم. همه از نمایش شما راضی بودند اما اتفاقاتی که نباید، رقم خورد. اتفاقات فوتبالی به ضرر استقلال رخ داد و در هر حال این اتفاق بخشی از فوتبال است و باید آن را پذیرفت. دست همه شما درد نکند و حالا باید لیگ قهرمانان آسیا را برای این فصل فراموش کنیم.

به زودی به لیگ قهرمانان دوباره برای ما آغاز می شود و برای ستاره سوم باید تلاش کنیم. الان باید تمرکز خود را روی لیگ و دو بازی حساسی که پیش رو داریم، بگذاریم.

ما در کنار شما و کادرفنی هستیم. با استواری و صلابت به پیش می رویم و نباید توجهی به شایعات داشته باشیم. ما ابتدا راه هستیم و تنها پنج هفته از شروع لیگ گذشته است. امیدوارم با شجاعتی که همیشه داشته اید، راه را ادامه دهید تا به جایگاه اصلی خود برسیم. باید از همه توان خود استفاده کنیم. در کنار آقای شفر که مربی فهیم و بزرگی است، باید به مسیر خود ادامه دهیم و نمایشی مانند آنچه در قطر داشتیم را تکرار کنیم.

وینفرید شفر سرمربی استقلال پس از صحبت های فتحی در جمع بازیکنان ضمن اعلام اینکه فضای مجازی تاثیری روی انتخاب نفرات توسط او ندارد، گفت:

تشکر می‌کنم از جناب آقای فتحی سرپرست باشگاه استقلال به دلیل صحبت‌هایشان و اینکه امروز در کنار ما حاضر شدند. این مهم است که قبل از بازی با السد انگار زمین خورده بودیم ولی الان بلند شده‌ایم. این انرژی و قدرتی که مقابل السد در قطر ارائه دادیم را باید همیشه نگه داریم. باید روی اشتباهاتمان کار کنیم. ما همه یک تیم هستیم. باید با هم بجنگیم. نظم، نظم و نظم در تیم ما شماره یک است. بازیکنی که نظم نداشته باشد از تیم ما کنار گذاشته می‌شود و فرقی هم ندارد که بازیکن با تجربه‌ای باشد یا بازیکن جوان ما محسوب شود.

همیشه باید تمریناتمان همان چیزی باشد که در قطر بود و بازی‌مان هم همان نمایش باشد. استقلال واقعی این بود. همانطور که آقای فتحی گفت، کاری نداشته باشید که در فضای مجازی چه چیزی نوشته‌اند. آن کسانی که آن حرف‌ها را می‌زنند به دنبال این هستند که ما را برای دربی ضعیف کنند. کسی نمی‌تواند ما را متوقف کند اگر ما همه باهم باشیم.

هیچ بازیکنی که روی نیمکت می‌نشیند، حق ندارد با صورت ناراحت روی نیمکت باشد. همه بازیکنان حتی نیمکت نشینان هم باید بجنگند برای کل تیم. بهترین مهاجم لیورپول روز گذشته وارد زمین شد و این تیم پیروز شد. کسی نگفت چرا او روی نیمکت بوده و همه گفتند تیمشان برنده شده است. همه باید روی خودشان کار کنند تا بهتر شوند. دوباره می‌گویم که هیچکس بخاطر مطالب فضای مجازی به ترکیب نمی‌آید و از ترکیب خارج نمی‌شود. مثلا وقتی قائدی بازی می‌کند و عوض می‌شود، کسی نمی‌تواند بگوید چرا بازی کرد یا بازی نکرد. این مطالبی که در فضای مجازی مطرح می‌شود اصلا مهم نیست.

در بازی با نساجی باید با همین قدرت به میدان برویم و پیروز شویم. باید ببریم. مهم این است که آقای فتحی به عنوان نفر اول باشگاه پشت شما هستند و به بقیه حرف‌ها توجهی نکنید چون شایعات زیاد هستند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار