ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بعد از بازی استقلال و السد فقط آه و افسوس برای ما باقی ماند چون باید یک سال دیگر صبر کنیم تا فرصت دوباره‌ای به دست آوریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، آبی پوشان تهران تا آستانه یک بازگشت حماسی رفتند اما برخی اشتباهات فردی این فرصت را از آنها گرفت تا در آستانه صعود به نیمه نهایی آسیا، از این موفقیت بی بهره بمانند.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص این بازی صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* بهترین فرصت برای صعود بخاطر اشتباهات بازیکنان به راحتی از دست رفت!

بهترین فرصت در اختیار استقلال بود تا به فینال نیمه نهایی و سپس به فینال آسیا راه یابند اما این فرصت به خاطر یکسری اشتباهات به راحتی از دست رفت.

* اخراج چشمی بالانس بازی را به هم زد

بعد از ثبت دومین گل آبی پوشان و پیش افتادن آنها از السد شرایط برای زدن گل سوم هم مهیا بود اما اخراج شدن روزبه چشمی بالانس بازی را به هم زد و باعث شد برتری تیم ما از بین برود.

* منصفانه نیست همه کاسه کوزه ها سر یک بازیکن بشکند

شاید خیلی ها به روزبه چشمی خرده بگیرند که چرا اخراج شد. اما باید خودشان را جای او بگذارند و بعد قضاوت کنند. بازیکن در شرایطی قرار دارد که به شدت تحت فشار است و ممکن است برخی رفتارها غیر ارادی و تحت فشار و استرس باشد. این درست است که بازیکنان بزرگ باید در این مواقع خودشان را نشان دهند، اما با این وجود منصفانه نیست که همه کاسه کوزه ها را سر یک بازیکن بشکنند و یک نفر را مورد هجمه قرار دهند. همانطور که در یک پیروزی و موفقیت همه تیم سهیم هستند، در شکستها و ناکامیها هم همه با هم سهم دارند. حتی آنهایی که روی نیمکت نشسته اند.

* باید روی لیگ تمرکز کنیم و به فکر فصل آینده آسیا باشیم

این بازی گذشته و باید از اتفاقات آن درس گرفت و از تجربیاتش در لیگ و جام حذفی استفاده کرد. باید روی لیگ تمرکز کرد تا با بهترین عملکرد شرایط تیم در جدول لیگ برتر بهبود پیدا کند و بعد از آن هم به فکر فصل آینده آسیا باشیم.

 

اخبار باشگاه استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار