امید نورافکن

امید نورافکن ستاره جوان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال همیشه استقلال است و با تفکر برد وارد زمین می‌شود و برگ برنده تیم هم وینفرید شفر است.

 

به گزارش استقلال نیوز، امید نورافکن ستاره جوان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال و کنونی تیم فوتبال شارلوا که این روزها مشغول آماده‌سازی برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم بلژیکی است در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص آخرین شرایط خود قبل از بازی دو روز آینده این تیم در جام حذفی و همچنین دیدار استقلال و پرسپولیس صحبت‌های زیر را انجام داد. 

* امیدوارم دوباره نظر کارلوس کی‌روش را جلب کنم

خوشبختانه شرایطم رو به بهبود است. مرتب در حال تمرین و آماده‌سازی هستم و همین الان هم به محل تمرین تیم می‌روم. ما دو روز دیگر در جام حذفی بلژیک باید به میدان برویم و من هم خودم را آماده می‌کنم. ان شاءالله به شکلی عمل کنم که بتوانم به زودی به پیراهن تیم ملی دوباره رسیده و نظر کارلوس کی‌روش را دوباره جلب کنم. 

* با قدرت‌تر از قبل کارم را انجام می‌دهم

در این مدت حرف و حدیث زیاد مطرح شد ولی من فقط تمرین کردم.مطمئن باشید طوری کار می‌کنم که به زودی به تیم ملی برسم. من فوتبالیستی هستم که به حواشی کاری ندارم و همیشه سعی می‌کنم کار خود را انجام بدهم. حالا هم شرایط همینگونه است و کارم را انجام می‌دهم با قدرت‌تر از قبل. 

* برگ برنده استقلال در دربی شفر است

این بازی در فوتبال ایران بسیار مهم است و من به این موضوع واقف هستم. دربی از همه بازی‌های فصل مهمتر است و می‌دانم که هواداران به نتیجه این مسابقه خیلی اهمیت می‌دهند. نتیجه بازی خیلی می‌تواند به شرایط روحی و روانی یک تیم کمک کند و من برگ برنده استقلال در این بازی را شفر می‌دانم به این دلیل که او مربی با تجربه‌ای است و برای هر مسابقه تفکرات خودش را دارد. البته شرایط استقلال کاملا امسال تغییر کرده.

* انتظار از تماشاگر استقلال این است که در بحران‌ها کنار تیم باشد

نفرات اصلی تیم استقلال در فصل گذشته این تیم را ترک کردند و سرمربی تیم برای شناخت بازیکنان جدید زمان می‌خواهد. من از هواداران استقلال می‌خواهم که به تیم حداقل تا نیم فصل زمان بدهند و این توصیه را به هواداران اصیل استقلال می‌کنم که فقط در پیروزی‌ها کنار تیم نباشند.آنها در سختی‌ها هم کنار استقلال باشند که معمولا  این کار را انجام داده و خودشان را ثابت کردند.انتظار از تماشاگر استقلال این است که در بحران‌ها کنار تیم باشد. 

امید نورافکن

* امیدوار هستم که شرایط استقلال بهتر شود

صحبت‌های من و شفر معمولی بود ولی او درمورد رفتن بازیکنان اصلی‌اش صحبت کرد. او می‌گفت که کار سخت است و بازیکنان جدید باید با تیم هماهنگ شوند. من دیدم که شفر در مصاحبه‌هایش چند بار اشاره کرده که بازیکنان جدید هنوز نتوانسته‌اند خودشان را پیدا کنند خود من خیلی  امیدوار هستم که شرایط استقلال بهتر شود و این هماهنگی نیاز به زمان دارد.

* به برد استقلال در دربی خوش‌بینم

استقلال همیشه استقلال است و با تفکر برد وارد زمین می‌شود.همانطور که گفتم برگ برنده تیم هم وینفرید شفر است. 

*  کاوه رضایی بازیکن پرتلاش و سختکوشی است

کاوه رضایی بازیکن پرتلاش و سختکوشی است و به دنبال پیشرفت است. او کارش را خوب انجام داد و یک بازیکن باشخصیت محسوب می‌شود. من برای رضایی آرزوی موفقیت می‌کنم و این را هم بگویم که شارلوا در بلژیک یک تیم بازیکن ساز است که معمولا باشگاه‌های دیگر به دنبال بازیکنانش می‌آیند. 

* من و قلی‌زاده ارتباط خوبی با هم داریم

من و قلی زاده با هم ارتباط خوبی داریم و علیرضا هم در اینجا خوب کارکرده و امیدوارم برنامه‌ها و اهدافی را که داریم به سرانجام برسانیم.

اخبار استقلال

 


 اخبار مرتبط:

امید نورافکن: از شرایطم در شارلوا رضایت ندارم؛ من برای بازی کردن آمده ام نه نیمکت نشینی!

امید نورافکن: در شارلوا صمیمیت زیادی احساس می کنم؛ می‌خواهم دنبال گام‌های رضایی بروم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار