امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: همه اعضای شورای تامین مخالف برگزاری دربی 90 به 10 بودند و هیچ کس موافق نبود زیرا زیر ساخت این کار فراهم نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به صحبت های سعید فتاحی درباره موضوع ظرفیت ورزشگاه آزادی در دربی گفت:

* تشخیص و تصویب دربی 90 به 10 بر عهده شورای تامین است

از صحبت های آقای فتاحی و اینکه چرا این موضوعات از طرف ایشان مطرح می شود، تعجب می کنم. 90 به 10 بودن مسابقه پیشنهاد سازمان لیگ بود اما تشخیص و تصویب آن در حوزه اختیارات شورای تامین بود. او این موضوع را در جلسه با کمیسیون ورزش شورای تامین که آقای بهاروند نیز حضور داشتند و 15 عضو دارند، مطرح کردند. من و آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز حضور داشتیم.

همه اعضای شورای تامین مخالف دربی 90 به 10 بودند

همه اعضای شورای تامین مخالف این موضوع بودند. هیچ کس موافق نبود زیرا زیر ساخت این کار فراهم نیست. نه تنها من، بلکه تمامی اعضای شورای تامین با این موضوع مخالف بودند زیرا همه می دانند که زیر ساخت لازم وجود ندارد و تشخیص میان هواداران دو تیم امکان پذیر نیست. فرماندهی یگان ویژه اعلام کرد که امکان برگزاری مسابقه در این شرایط وجود ندارد و کتبا این موضوع را اعلام می کند. این قانون در دربی برگشت هم همینطور است. با آقای دکتر گودرزی دبیر محترم شورای تامین می توانید در این باره صحبت کنید.

* در مقامی نیستم که بخواهم درباره درصد هواداران موضع گیری کنم!

اصلا این موضوع قبل از جلسه با من مطرح نشده بود که بخواهیم درباره آن موضوع گیری کنیم. من اصلا در مقامی نیستم که بخواهم درباره آن موضع گیری کنم و اظهار نظری در این باره نداشتم. این موضوع مربوط به سازمان لیگ بود و در شورای تامین مطرح و رد شد.

مقدمات انجام شکایت به CAS فراهم شده است

مقدمات انجام شکایت به CAS فراهم شده و ظرف امروز و فردا به سوییس ارسال می شود که به محض ارسال، از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهیم کرد.

* با هر نتیجه ای از شفر حمایت می کنم

با هر نتیجه ای در دربی از آقای شفر حمایت خواهیم کرد. ایشان مربی توانمندی است و امیدوارم با حمایت هواداران و در کنار یکدیگر روزهای خوبی را داشته باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، همچنین امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال که مهمان تلفنی برنامه 90 بود، درباره موضوع حضور 90 به 10 هواداران در دربی روز پنجشنبه گفت:

فتاحی به من گفت اعلام می کنم که فتحی مخالف بود

پیش از این نیز گفتم و باز هم می گویم که صحبت های آقای فتاحی دور از واقعیت است. سازمان لیگ طرح 90 به 10 را مطرح کرد و این موضوع عرف و منطقی است و حق طبیعی هر دو تیم است. این موضوع به عنوان پیشنهاد در شورای تامین با حضور آقایان بهاروند و فتاحی مطرح شد. به اتفاق، تمامی اعضای محترم مخالفت کردند. من نیز در این جلسه بودم. دلایل نیز بدیهی و منطقی بود و با توجه به عدم وجود زیر ساخت یعنی نبود گیت مخصوص و عدم ابزار لازم برای تفکیک، دوستان به این نتیجه رسیدند که 50-50 برای هر دو بازی رفت و برگشت باشد. فتاحی به من گفت اعلام می کنم که فتحی مخالف بود.

* فتاحی هم می داند این کار منطقی نیست

باید واقع بین باشیم. اگر قصد عوام فریبی داشته باشیم، می توانیم هر روز مصاحبه کنیم و بگوییم باید 90 به 10 شود. سوال این است که آیا شدنی است؟ فقط با مصاحبه اصرار کردن، امری منطقی است یا باید واقعیت را ببینیم؟ خود آقای فتاحی نیز این موضوع را می داند که منطقی نیست. شما نیز می دانید که منطقی نیست. باید همه زیر ساخت ها و بستر فراهم و آماده شود و سپس این کار را انجام دهیم.

* پافشاری برای دربی 90 به 10 فعلا شدنس نیست

در جلسه ای که با آقای کریمی مدیرعامل شرکت توسعه داشتیم، به ما اعلام کردند مقدمات 90 به 10 فراهم شده و موضوع زیر ساخت ها فراهم شده است و به زودی نصب می شود. با این اتفاق، این کار منطقی انجام می شود و تیم میزبان و مهمان می توانند این کار را انجام دهند. پا فشاری به این کار که فعلا نشدنی است، منطقی نیست.

* آقای فتاحی دنبال چه چیزی می گردید؟

دنبال چه چیزی می گردید آقای فتاحی؟ ایشان متاسفانه حرف های دور از واقعیت می زنند. درباره سوپرجام قبلا گفتم و باز هم می گویم شورای تامین مرجع 3 بر صفر کردن بازی نیست اما درباره برگزاری بازی و 90 به 10، مرجع است. شورای تامین در بحث 90 به 10 باید احراز می کرده است. در شهرستان ها بحث متفاوت است. من از خدا می خواهم و کدام تیمی دوست ندارد 80 هزار هوادار داشته باشد؟ یعنی چی ما نگران تماشاگر هستیم؟ برابر تراکتورسازی بیش از 20 درصد تماشاگر تبریزی آمد و 20 نفر مجروح شدند و ورزشگاه صدمه دید. اولین مخالف سرهنگ سلمانی فرمانده میدان و نیکو خصال مدیر مجموعه بودند. تمام مکالمت ضبط شده و از آنها سوال کنید که آیا به دلیل مخالفت من این اتفاق رخ داد؟ من گفتم زیر ساخت آماده نیست اما دوستان گفتند قانون است. من با این طرح موافقم اما دنبال عوام فریبی نیستم. بستر این کار فراهم نیست و اگر من هم خود شیرینی و اصرار می کردم، باز هم فرماندهی تکرار می کرد که امنیت را تامین نخواهد کرد. آقای فتاحی مگر شما سخنگوی شورای تامین هستید؟ شما عادت کردید قبل از بازی سوپرجام رای اعلام می کنید. این موضوع در حیطه وظایف شما نیست و دکتر گودرزی باید این را اعلام کند که چه کسی تصمیم گرفت 90 به 10 باشد و شما مجری هستید. این موضوع با موضوع سوپرجام قابل قیاس نیست.

* برای دربی 90 به 10 باید زیرساخت ها فراهم شود

به عنوان مدیر و مسئول باشگاه حاضر نیستم خون از بینی یک تماشاگر بیاید و من مسئول هستم. اگر مشکلی پیش بیاید، من مسئول هستم و باید پاسخگو باشم و نمی خواهم به دلیل حرف های پوپولیستی این مشکل پیش بیاید. من می دانم که باید 90 به 10 اتفاق بیتفد و کار سختی هم نیست اما ابتدا باید زیر ساخت آماده شود. همه اعضای شورای تامین این نظر را داشتند. همه در جلسه گفتند قانون باید اجرا شود اما ابتدا زیر ساخت را باید فراهم کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1397-07-03 11:23
ایشان که معلومه داره چکار میکنه خب می خواد این بازی 50 50 باشه و برای برگشت بگه استقلال قبول کرد و پرسپولیس قبول نکرد!! و بازی 90 به 10 برگزار میشه!!! و باز هم بخاطر مدیران احمق و به احتمال بسیار بالاتر خائن و مزدوره که تیم رو به این حال انداختن و تیم که بی صاحب شده
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار