اشکان نامداری

مربی دروازه بان های استقلال گفت: شفر به حسینی گفت که "من بهترین چیزها را برای تو می‌خواهم، اما اگر از طرف من کمک نمی‌خواهی، بگو. بهتر است به حرفم گوش دهی".

 

به گزارش استقلال نیوز، اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تعداد دفعات حضورش در دربی‌ پایتخت و شرایط این تیم توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* پنجشنبه هفتمین دربی را تجربه می کنم

4 بار به‌عنوان دروازه‌بان در دربی حضور داشتم که البته بازی نکردم و دو بار هم به‌عنوان مربی. پنجشنبه برای هفتمین بار قرار است در دربی حضور داشته باشم. لیگ ششم و هفتم زیر نظر مرحوم ناصر حجازی و امیر قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس به‌عنوان دروازه‌بان روی نیمکت بودم که هر 4 بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

* دربی فضای جذابی دارد

فضای دربی برای کسی که فوتبالی باشد، جذاب است. اوج هیجان و لذت را می‌توانید در دربی داشته باشید. این تجربه نصیب همه بازیکنان نمی‌شود. باید در این دو تیم حضور داشته باشید تا هیجان آن را تجربه کنید.

* برای برد در دربی به میدان می‌رویم

صددرصد شانس پیروزی داریم. تیم خوبی هستیم و روز به روز بهتر می‌شویم. عدم هماهنگی ابتدای فصل هم به‌خاطر مسائلی است که همه به‌خاطر دارند و همه چیز را می‌دانند. ما برای برد در دربی به میدان می‌رویم و ان‌شاء‌الله برنده خواهیم شد.

* مشکلی بین شفر و حسینی نبود که آ‌ن‌قدر دامن زده بودند

هیچ مشکلی بین شفر و حسینی نبود که آ‌ن‌قدر دامن زده بودند. من بخشی از صحبت‌های شفر را برای حسین (حسینی) ترجمه کردم. حسینی بابت بازی‌ نکردنش ناراحت بود و هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود. شفر پدرانه و بسیار باتجربه با او برخورد کرد. شفر طوری صحبت کرد که پس از آن، فضای تمرین تغییر کرد و حسینی هم با انگیزه به تمرینش ادامه داد.

* شفر به حسینی گفت که "بهتر است به حرفم گوش دهی"

شفر به حسینی گفت که "من بهترین چیزها را برای تو می‌خواهم، اما اگر از طرف من کمک نمی‌خواهی، بگو. بهتر است به حرفم گوش دهی".

* حسینی حرفی از جدایی نزد

حسینی اصلاً چنین چیزی را نگفت که صقد رفتن دارد. صحبت‌های حسینی را ابتدا مترجم برای دروازه‌بان‌مان ترجمه کرده بود و سپس من برای او ترجمه کردم. در زمانی که من ترجمه کردم، نه حسینی حرف رفتن زد، نه شفر او را تهدید کرد. اتفاقاً شفر به‌حالت پدرانه حسینی را راهنمایی کرد. شفر به حسینی گفت که "در ابتدای فصل مصدوم شدی و سه بازی را از دست دادی، پس از اینکه برگشتی، هیچ دلیلی برای عوض کردن دروازه‌بان نبود و از عملکردش (مهدی رحمتی) راضی بودم". شفر گفت با کسی تعارف ندارد و هر کسی را بخواهد، بازی می‌دهد

اخبار رسمی استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

اشکان نامداری: رابطه شفر و حسینی بد نیست؛ مقصر باخت استقلال دروازه بان السد است!

اشکان نامداری: شکست ما یک اتفاق فوتبالی بود؛ چیزی از حسینی ندیدم که نشان از قهر باشد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار