b83ecfae 5016 48f5 adb5 61ae7926db98

صادق ورمزیار معتقد است نتیجه برد مقابل راه آهن با وجود استفاده از جوانان قابل تقدیر است.

 

به گزارش استقلال نیوز صادق ورمزیار در گفتگو با کاپ درباره پیروزی استقلال مقابل راه آهن اظهار داشت: با توجه به مصدومیت ها و محرومیت هایی که در هفته های اخیر شامل حال تیم استقلال شده سرمربی این تیم راهی جز استفاده از جوانان در ترکیب تیم استقلال نداشت. کاری که همچون شمشیر دولبه می ماند و هم به سود استقلال است و هم ممکن است گاهی خطرناک باشد.

وی افزود: خوشبختانه در بازی دیروز جوان های استقلال اشتباهات فاحش نداشتند. گرچه در برخی صحنه ها با تجربه عمل نکردند که این طبیعی بود ولی در مجموع مقابل تیم با انگیزه راه آهن نمایش خوبی را اجرا کردند و در نهایت توانستند هر سه امتیاز را از آن استقلال کنند. مهم ترین نکته در نیم فصل اداره کردن مسابقات است که روز گذشته تیم استقلال به خوبی از پس این موضوع برآمد.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: غیبت حنیف عمران زاده، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و شرایط جابر انصاری برای این بازی سبب شد تا استقلال با ترکیبی کاملا جوان مقابل راه آهنی قرار بگیرد که برای جدا شدن از پایین جدول کوهی از انگیزه بود. اما استقلال با پرس به موقع حریف در میانه زمین در حد توانش و با توجه به داشته هایش به خوبی فشار حملات راه آهن را گرفت و حریف این تیم هرگز نتوانست خطر خیلی جدی روی دروازه استقلال به وجود آورد.

ورمزیار تاکید کرد: کسب این سه امتیاز از هر اتفاقی در چنین شرایطی برای این تیم مهم تر بود. چرا که این فصل استقلال با ترکیبی جوان به همان اندازه به لحاظ روحی هم می تواند حساس باشد و در روزی که پیروزی باعث صدرنشینی دوباره استقلال می شد این برد به موقع به دست آمد. البته تا پایان فصل مسابقات دیگری باقی مانده اما استقلال با همین روند و رسیدن مصدومانش شانس زیادی برای تصاحب عنوان قهرمانی دارد.

پیشکسوت استقلال درباره حضور هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی گفت: به شخصه باید از همه طرفداران استقلال که در چنین روزهایی این تیم را تنها نمی گذارند تشکر کنم. این هفته ها شاید بیشتر از هر زمانی حمایت آنها می تواند به موفقیت استقلال کمک کند و آنها باید ثابت کنند که می توانند چه نقش موثری در رسیدن استقلال به عنوان قهرمانی ایفا کنند.

ورمزیار در این باره که گفته می شود استقلال خوب بازی نکرد اما برنده شد توضیح داد: گاهی اوقات چنین شرایطی به وجود می آید. راه آهن با بستن کناره ها و پرس شدید بازیکنان استقلال تمام راه ها را برای نفوذ این تیم بسته بود. ضمن اینکه استقلال هم ابزار لازم را در اختیار نداشت. با این وجود مهم کسب سه امتیاز بود که استقلال در این کار موفق عمل کرد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار