deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

سرپرست باشگاه استقلال گفت:از حرکت زیبای محسن فروزان تقدیر میکنم زیرا او بزرگی خود را ثابت کرد

 به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپخصوص پیروزی استقلال مقابل راه آهن اظهار داشت:بازی خیلی خوبی انجام دادیم. ولی با توجه به اینکه چند بازیکن محروم و مصدوم داشتیم بازیکنان جانشین خوب بازی کردند و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: جا دارد یک تشکر ویژه داشته باشم از پرویز مظلومی که به جوان ها اعتماد خاصی پیدا کرده و این باعث می شود که تیم استقلال در سال های آینده از نظر جذب بازیکن خودکفا شود. من به شخصه به عنوان سرپرست باشگاه از مظلومی به خاطر اعتمادش به جوان ها تشکر می کنم.

افشارزاده در خصوص عملکرد عادل شیحی افزود: شیحی از زمانی که به میدان آمد عملکرد خوبی داشت. او اگر کمی بدشانس نبود می توانست اولین گلش را به ثمر برساند. فکر می کنم او نیاز به کمی زمان دارد تا بتواند در ترکیب تیم جا بیفتد.

سرپرست باشگاه در خصوص اینکه آیا این هفته جلسه هیات مدیره برگزار خواهد شد یا خیر، افزود: این هفته جلسه هیات مدیره نداریم و کارها طبق روال گذشته برگزار خواهد شد.

وی درخصوص رفتار محسن فروزان در قبال رحمتی اذعان داشت: فروزان کار شایسته ای کرد. او یک سال در استقلال بوده و خاک این تیم را خورده است. رحمتی هم که سال ها در استقلال بوده و کاپیتان و بزرگتر تیم است. در ورزش احترام به بزرگترها خیلی مهم است. فروزان با این کارش نشان داد که احترام به بزرگتر را بلد است.

افشارزاده در پایان در خصوص اینکه گفته می شود بعد از رحمتی استقلال قصد دارد قرارداد امید ابراهیمی را نیز تمدید کند گفت: هنوز تصمیم خاصی در این باره نگرفته ایم. اما اگر هر بازیکنی بخواهد چنین کاری کند استقبال می کنیم. در زمان گذشته بازیکنان یک قرارداد می بستند و تا آخر فوتبالشان در آن تیم می ماندند. امیدوارم این اتفاق دوباره بیفتد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار