اکبر عباسی ملکی

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما از شفر راضی هستیم و او کارش را بلد است اگر دربی را هم می‌باخت ما از او حمایت می‌کردیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، اکبر عباسی ملکی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌ و‌گو با خبرگزاری فارس، در خصوص دربی 87 صحبت کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* تیم ها در دربی همه تلاش خود را کردند

بازی مساوی شده و هر دو تیم یک امتیاز گرفتند بازی دربی قانون خاص خودش را دارد و هر دو تیم هم تلاش خود را انجام دادند. هیچ تیمی از تساوی راضی نمی‌شود ولی دو تیم تلاش‌شان را در زمین انجام دادند. 

* از عملکرد شفر راضی هستیم

ما از شفر راضی هستیم و او کارش را بلد است اگر دربی را هم می‌باخت ما از او حمایت می‌کردیم. ما مثل تیم‌های کشورهای عربی نیستیم که مرتب مربی عوض کنیم. به هر حال او کسی است که سال گذشته توانایی‌اش را به اثبات رسانده و می‌تواند با استقلال ستاره سوم را بگیرد. 

* بازیکنان خارجی انتخاب شفر بودند

به هر حال مربی است که از باشگاه درخواست بازیکن کرده و ما نباید از آنها راضی باشیم. شفر سرمربی تیم است و او خودش می‌داند از بازیکنان خارجی‌اش چگونه استفاده کند.

به گزارش استقلال نیوز، ملکی در پایان در خصوص اینکه آیا شایعه بازگشت ابراهیمی و جباروف به استقلال درست است یا خیر، گفت: من در این مورد چیزی نشنیده‌ام و اطلاعی ندارم

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار