بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقایسه عملکرد تبریزی و گرو با تیام اشتباه است و فشار را بر مهاجمان استقلال اضافه می کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دربی 87 صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید.

* دربی مهیجی شاهد نبودیم

قبول می‌کنم دربی کیفیت لازم را نداشت و دو تیم بعد از مدت‌ها بازی تماشاگرپسندی را در دربی ارائه نکردند. شرایط استقلال و پرسپولیس به شکلی نبود که برای مساوی به زمین آمده باشند ولی هر چه جلو می‌رفتیم بازی کیفیتش را از دست می‌داد. همه درست می‌گویند بازی تماشاگر پسند نبود. بیشتر بازی در میانه زمین برگزار شد چون هافبک‌های تیم گردن کلفت بودند و می‌خواستند وسط زمین را بگیرند که تیم‌شان تحت فشار نباشد. به خاط این بازی خشن و درگیرانه بود.

* نباید مهاجمان را تحت فشار قرار دهیم

دیدگاه ما این است که مهاجمان را تحت فشار قرار ندهیم آنها تلاش می‌کنند گل بزنند ولی فقط نباید که مهاجمان گل بزنند. ما تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و انشاالله این طلسم شکسته می‌شود. و می‌دانید وقتی در استقلال و پرسپولیس مهاجمان گل نمی‌زنند کار سخت می‌شود. ولی مطمئنا شرایط تغییر خواهد کرد.

* مقایسه عملکرد مرتضی تبریزی و گرو را با تیام اشتباه است

هیچ بازیکنی را نمی‌شود با بازیکن دیگری قیاس کرد. اینها به ذات یک فوتبالیست بازمی‌گردد که چگونه  گل بزند. تیام هم زمانی که آمد در ابتدا خوب نبود ولی به یک باره کار را گرفت.

* فوتبال خم رنگرزی نیست که به یک باره همه چیز را یکرنگ کنیم

برای ما فرقی نمی‌کند کدام بازی جام حذفی است و کدام بازی لیگ برتر. ما باید هر دو بازی با نفت مسجد سلیمان را ببریم. از حریف‌مان شناخت داریم و هم قسم شده‌ایم که برنده باشیم. در این چند هفته مقدار ناهماهنگی وجود داشت و این هم درست نیست که ما مرتب بگوییم تیام، جپاروف یا ابراهیمی رفته است. ولی استقلال تغییرات زیادی داشته و هماهنگی بازیکنان زمان می‌خواهد. این کار خم رنگرزی نیست که به یک باره همه چیز را یکرنگ کنیم. کار اصولی و حرفه‌ای زمان می‌خواهد و مطمئن باشید در ادامه راه شرایط ما تغییر خواهد کرد

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

بیژن طاهری: برای برد دربی به زمین می رویم؛ با رفتن تیام، ابراهیمی و حسینی استقلال ضربه خورد، نه از رفتن ساناک!

بیژن طاهری: در جنگ نابرابر با السد شرکت کردیم؛ منتقدان به نتایج درخشان سال قبل هم نگاه کنند

بیژن طاهری: بازی برگشت مقابل السد دنبال جبران هستیم؛ جدایی ساناک تاثیری در شرایط استقلال ندارد!

بیژن طاهری: شفر بی جهت بازیکن جذب نمی کند؛ تیم های عربی از استقلال می ترسند

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-07-07 22:04
کادر فنی ای که امثال شما توش باشن و اعضا کادر هیچ سواد تجربی و یا علمی نداشته باشند آخرش میشه این تیم و این بازی های مزخرف بی برنامه و صد البته نتایج فاجعه آمیز!! کادر تیم یکی شمایید که چیزی نگم بهتره و همه سطح سواد ورزشی و تجربی شما رو میدونن که حتی نمیدونی کلاس مربیگری یعنی چه!!!!! یکی آقازاده استاد شفر که اومده با پدر یه پولی پارو کنن و تاج کبیر شده کلاس آموزشی تو و پسر شفر که از یه مربی سطح 3 جهانی! جالبتر میشه بدونیم کادر استقلال همین سه نفره!!!! که حتی پسرش فقط یه آنالیزوره! با یه بدنساز که ماهی چندروز ایرانه و از نفس و استقامت بازیکنان مشخصه چی بارشه!!!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار