سید حسین حسینی

سید حسین حسینی گفت: تیم ملی برای حضور پرقدرت در جام ملتها آسیا امکانات و ابزار کافی را در اختیار ندارد.    

 

به گزارش استقلال نیوز، سید حسین حسینی دروازبان استقلال در مصاحبه با میزان در مورد وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی، شرایط بدنی و فنی خودش در اردوی تیم ملی و ... صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط اردوی قبلی تیم ملی

تمرینات خوبی را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در اردوی اخیر پشت سر گذاشتیم تا رفته رفته به مرز آمادگی برسیم و بتوانیم برای جام ملت‌ها آماده شویم. هر چه بیشتر تلاش و تمرین داشته باشیم بدن‌های بازیکنان و ذهن آنها برای مسابقات آماده‌تر خواهد شد.

* وضعیت دروازه بان های تیم ملی

وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی خوب است و مطمئنا سرمربی تیم ملی بهترین‌ها را دعوت کرده. خوشبختانه رفاقت و صمیمت زیادی بین دروازه‌بان‌ها وجود دارد. ما کنار هم رقابت می‌کنیم.

* آخرین وضعیت جسمانی سید حسین حسینی

وضعیت جسمی من مناسب و آماده هستم. قبل از اردو تمرینات زیادی انجام دادم و زیر نظر مربیان تیم ملی هم تمریناتم را پیگیری کرده و آماده‌تر خواهم شد.

* ارزیابی سه حریف مرحله گروهی تیم ملی

همانطور که می‌دانید عراق نسبت به سال‌های گذشته خیلی پیشرفت داشته و هر زمان جلوی ایران بازی کرده بازی سختی از آب در آمده. بازی با عراق شاید سخت باشد. البته یمن و ویتنام هم غیر قابل پیش بینی هستند.

* حضور ایرانی ها در امارات (میزبان جام ملتها)

بازی‌ها در امارات برگزار می‌شود که نزدیک ایران است و ایرانی‌های زیادی هم آنجا حضور دارند. ضمن اینکه از ایران هم می‌توانند تعداد زیادی به این کشور بیایند. در کل امیدوارم حمایت خوبی از تیم ملی در امارات صورت بگیرد.

* تمدید قرارداد کی روش

واقعا کی‌روش نسل فوتبال ما را تغییر داده و این کار راحتی نبود. ایشان الگوی بزرگی هستند و در حال حاضر ترکیب خوبی از جوان‌ها و با تجربه‌ها در تیم ملی حضور دارند و این ترکیب می‌تواند تاثیر خوبی در آینده تیم ملی داشته باشد و باعث پویایی بیشتر تیم ملی شود.

* امکانات تیم ملی قبل جام ملتها

ما در رده بندی فیفا در آسیا تیم اول آسیا هستیم و به همین نسبت انتظارات از ما بیشتر است. در حال حاضر همه رقبای ایران در این مسابقات در حال برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های خود هستند و قطعا از تیم‌های رقیب‌مان مثل کره جنوبی و ژاپن و استرالیا و حتی کشور‌های عربی خیلی به لحاظ امکانات که در واقع همان برنامه آماده سازی است عقب‌تر هستیم. قطعا با تلاش مسئولان امیدوارم شرایط در اردو‌های پیش رو روز بروز بهتر شود تا بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

* تفاوت میان جام جهانی و جام ملتها

مسلما همه مردم جهان به جام جهانی نظر دارند و بهترین تیم‌های دنیا در آن حضور دارند. واقعا شرایط جام جهانی با جام ملت‌های آسیا متفاوت است. هرچند ما در جام جهانی حضور داشتیم و عملکرد خوبی در آن به نمایش گذاشتیم و ۵ سال است تیم اول آسیا هستیم، اما همه اینها دلیل بر از پیش قهرمان بودن ایران نیست. باید تلاش کنیم و همه از تیم ملی حمایت کنند تا در این مسابقاتی که به نسبت از جام جهانی سخت‌تر است موفق شویم. در جام جهانی کسی از ما انتظار قهرمانی نداشت، اما در جام ملت‌ها همه ما را مدعی می‌دانند. از این رو باید بیشتر تلاش کنیم و با یک برنامه ریزی خوب، یک برنامه آماده سازی منسجم، تلاش‌های کادر فنی و بخصوص کی‌روش و سایر بازیکنان به این مسابقات قدم بگذاریم.

* میزان شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملتها

همانطور که گفتم هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اینکه ما عملکردمان در جام جهانی خوب بود و تیم اول آسیا هستیم دلیل بر از پیش قهرمانی نمی‌شود، اما چراکه نه. امیدوارم با حمایت همه اعم از مسئولان کشور و ورزش و فدراسیون و البته دلگرمی و همراهی مردم ایران که همیشه ما را مورد لطف خودشان قرار داده‌اند بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. ضمن اینکه با اردو‌های خوب در سه ماه باقی مانده تا جام ملت‌ها بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار