پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال گفت: از میان بازیکن های خارجی که امسال در استقلال حضور دارند بازی طارق همام را می پسندم گرچه به بازیکن های دیگر باید زمان داد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط استقلال پس از تساوی در دربی 87 صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط استقلال در لیگ بتر

بازیکنان استقلال ناهماهنگ هستند و این مشکل با تمرینات بیشتر در طول زمان حل خواهد شد.استقلال در این فصل اقدام به جذب چندین بازیکن جدید کرد و بازیکنان کلیدی خود را هم از دست داد، باید به این تیم و کادر فنی فرصت داده شود تا تیم به هماهنگی لازم برسد.البته تاکتیک و شیوه بازی استقلال دست همه تیم‌ها آمده است و استقلال نیاز به تغییر تاکتیک دارد تا بتواند موفق عمل کند.

* سطح بازیکنان خارجی استقلال

در فصل گذشته مامه تیام برای استقلال بسیار خوب و مثمرثمر بود و در این فصل من بازی بازیکن عراقی را بسیار خوب پسندیدم. باید به بقیه بازیکنان خارجی استقلال فرصت داد تا در طول زمان بتوانند بازی خودشان را انجام دهند و بعد در رابطه کیفیت بازی آنها اظهار نظر کرد.

* دلیل وضعیت نامناسب استقلال

تمام مشکلات استقلال به گذشته مربوط است و اقداماتی که در گذشته صورت گرفته است. استقلال پیش فصل را اصلا خوب آغاز نکرد و تیم به جای بدنسازی به مسافرت بیهوده رفت و ۳ بازی تدارکاتی انجام داد که مناسب تیم نبود. باید فتحی فرصت داد تا این مشکات را در جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان استقلال بررسی کند و اقدامات لازم صورت گیرد.

* ارزیابی از بازی استقلال با نفت مسجد سلیمان

بازی استقلال با نفت مسجد سلیمان در جام حذفی از حساسیت خاصی برخوردار است و فقط برد و باخت در آن معنی پیدا می‌کند و شاگردان شفر می‌توانند نفت مسجد سلیمان را شکست دهند.

 *  عملکرد شفر در استقلال

شفر سال گذشته تیم را از بحران خارج کرد و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و هم‌اکنون نیاز است تا فکر تازه‌ای به استقلال تزریق شود. شک نکنید که ۴ تیم برتر لیگ برتر در انتهای فصل استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان است.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

پرویز برومند: استقلال پتانسیل اصلیش را در قطر نشان داد؛ خطای چشمی اخطار نداشت!

پرویز برومند: تیم شفر در خط حمله نیاز به هماهنگی دارد؛ هیچگاه از استقلال شکایت نکردم

پرویز برومند: استقلال با مدیریت فتحی روز به روز بهتر می شود؛ بزرگترین سرمایه استقلال هوادارانش است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار