میرشاد ماجدی

پیشکسوت استقلال گفت: مشکل استقلال این است که علاوه بر یک تمام کننده، یک بازیکنی که بتواند توپ‌رسانی کند هم ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی سرپرست پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* صعود استقلال در مسجدسلیمان؟

همه کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال می‌دانند جام حذفی به جام شگفتی‌ها معروف است. تیم‌هایی که مقابل تیم‌های بزرگ به میدان می‌روند انگیزه بالایی دارند و می‌خواهند مقابل تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند به نظرم استقلال کار بزرگی انجام داد با توجه به اینکه بازی در شهرهای جنوبی بسیار سخت است. این برد را به هواداران، کادر فنی و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم و مطمئناً استقلال در مرحله بعدی بازی سختی خواهد داشت.

* استقلال یک تمام‌کننده شش دانگ ندارد؟

علاوه بر یک تمام کننده استقلال یک بازیکنی که بتواند توپ‌رسانی کند هم ندارد این مشکلات استقلال است. در بحث خلق موقعیت مشکل دارد،  با توجه به اینکه بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند جایگزین خوبی به تیم اضافه نشد. استقلال تا نیم‌فصل به همین شکل بازی خواهد کرد. باید کادر فنی به دنبال بازیکنان جدید باشد تا از این حالت بحرانی خارج شود. به هر حال بازی‌های بعدی استقلال در جام حذفی و لیگ برتر سخت‌تر خواهد بود.

* آیا تبریزی در حد واندازه‌های استقلال ظاهر شده است؟

تبریزی زمانی که در ذوب‌آهن و ماشین‌سازی بود از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده می‌کرد و یک تمام کننده خوب بود او زمانی که به استقلال آمد در یک یا دو بازی ابتدایی بسیار خوب بازی کرد اما متأسفانه ضعف استقلال در توپ‌رسانی است. تیم پتانسیل خوبی برای حمله کردن ندارد. تغییراتی که نسبت به سال گذشته استقلال انجام شد کار را سخت کرد. به هر حال هر بازیکن دیگری هم در تیم باشد وقتی توپ به آن نرسد نمی‌تواند گل بزند. امیدوارم بازیکنانی که از کنار حمله می‌کنند به تبریزی کمک کنند تا بتواند گل بزند. تبریزی بازیکن بازیکن است که عیار خوبی دارد می‌تواند در ادامه برای استقلال در لیگ مثمرثمر باشد. 

* صحبت پایانی؟

نبود بازیکنانی که سال گذشته در استقلال بودند تأثیرش را می‌بینیم، نمی‌خواهم اسم ببرم که داغ دل هواداران تازه شود. این تیم مطمئن باشید در نیم‌فصل بهتر خواهد شد و مانند پارسال نتایج خوبی خواهد گرفت پس باید تا نیم‌فصل صبر کنیم.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
یاس
+1 #1 یاس 1397-07-11 11:32
خدا از وزارت ورزش نگذره سلطانی فر پرسپولیسی استقلال نابود کرد تو 5سال هواداران استقلال نابود شدن از دست وزارت ورزش سلطانی فر
نقل قول کردن
یاس
+1 #2 یاس 1397-07-11 11:36
به ولله قسم خیلی خشمگینم سلطانی فر ترسید اگه تیم پارسال حفظ می شد الان استقلال فینال اسیا میبود
نقل قول کردن
یاس
+1 #3 یاس 1397-07-11 12:17
خشمگینم خونم جوش اومده سلطانی فر ببینم خفه ش میکنم استقلال باید میرفت فینال اسیا نه قشقای زد ه ها
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
0 #4 مسعود عشق اس اس 1397-07-11 12:22
تبریک میگم بعد از مدتها استقلال بازی نسبتا خوبی انجام داد..البته هنوز نوع بازی و شیوه حمله کردن تیم باب میل هواداران و پیشکسوتان نیست و اشکالاتی وجود داره..وقتی مربی بزرگ و باتجربه ای مثل شفر میاریم همه هواداران و پیشکسوتان انتظار دارن تیم شون مدرن و با کلاس و زیبا بازی کند..
کسی که سالها در آلمان یعنی مهد فوتبال اروپا بازی کرده و سرمربی 4 تا کشور در 4 قاره مختلف بوده باید تمام فن و فوت فوتبال بلد باشه و هیچ بهانه ای قبول نیست..
اگر شفر نمیتونه از اینهمه بازیکن اسمی و مدعی درست بازی بگیره و نتایج درخشان بدست بیاره پس کم کم باید فکر بازنشستگی باشه و میلیونها هوادار استقلال معطل و الاف خودش نکند..
مگر همین برانکو که ما بی خاصیت میدونستیم و میگفتیم مربی نیست با 10 15 تا بازیکن دست و پا شکسته نرفته فینال آسیا؟؟ چرا؟؟؟ چون ترس و احتیاط و بهانه گیری رو کنار گذاشته و با شجاعت داره تیمش رهبری و هدایت میکند..
با تمرینات سخت و نفس گیر پوست بازیکنان لنگ کنده و اجازه نمیده احدی تو کارش دخالت کند..اینها همه دیسیپلین و کار روانشناسی و هوش بالاست و شفر نشون داده تو این موارد ضعف و اشکال دارد..
وقتی ما میگیم تیام و جبارف و ابراهیمی رفتن ما رهبر نداریم و فلان یعنی بازیکنان فعلی رو قبول نداریم و این خودش بدترین تخریب استقلال هست..اگر قرار باشه شجاعیان برگرده آقاخان و محسن کریمی هم بسلامت برگردن و نیومایر و گرو هم انشالله تا یکی دو ماه دیگه به اوج برسند چه نیازی به مربی بزرگی مثل شفر داشتیم؟؟؟
همون منصوریان و خرمگاه یا صمد مرفاوی و نوازی میتونستند تیم قهرمان کنند..امیدواریم شفر هم از پیله ترس و احتیاط بیجا بیرون بیاد و با شجاعت تمام و بی بهانه گیری استقلال را به اوج قله افتخار برساند..
نقل قول کردن
AZADEH
0 #5 AZADEH 1397-07-11 12:22
هوادار صبر ایوب نداره آقا میرشاد چقدر صبر کنیم مشکل یک سال دو سال نیست چندین ساله استقلال به این روز افتاده یک تیم خوب داشتیم اونم از روی شانس خوب بسته شد وگرنه کسی از هندونه سربسته ای مثل تیام خبر نداشت بعد همون مهره های خوب رو از تیم خارج کردن چون استقلال نباید نتیجه میگرفت امسال هم نتیجه نمیگیره چون بازم نمیخوان نتیجه بگیره
نقل قول کردن
یاس
0 #6 یاس 1397-07-11 16:45
ای کاش میشد طرفداران خودشون مدیر عامل انتخاب میکردن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار