علیرضا اکبرپور

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد و اگر بازیکنان استرس و فشار روحی را از خود دور کنند، می توانند هر تیمی را شکست دهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص پیروزی شب گذشته استقلال در مصاف با نفت مسجد سلیمان و صعود این تیم به مرحله بعدی جام حذفی صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل نفت مسحد سلیمان در دیدار اول؟

معتقدم که استقلال با برنامه وارد زمین شد و اگر این تیم بدشانس نبود، در همان اوایل بازی، موفق به گلزنی می شد. بعد از گذشت دقایقی از بازی، بازیکنان نفت مسجد سلیمان کم کم به شرایط مسلط شدند و چند فرصت خوب هم داشتند. من فکر می کنم استقلالی ها دچار کمی استرس هستند که با گذر زمان و کسب دو سه پیروزی پیاپی این استرس از استقلال دور می شود. این استرس باعث می شود که بازیکنان فرصت های گلزنی را از دست بدهند و مطمئنم که در بازی بعدی که مقابل همین تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود، استقلال نمایشی به مراتب بهتر ارائه می دهد. من مطمئنم که استقلال پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد و اگر بازیکنان استرس و فشار روحی را از خود دور کنند، می توانند هر تیمی را شکست دهند. من امیدوارم این پیروزی تا حد زیادی به استقلالی ها در ادامه راه کمک کند. این استقلال چیزی برای قهرمانی کم ندارد و با خود باوری می تواند راه را ادامه دهد.

* بازی بعدی آبی پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان را چطور ارزیابی می کنید؟

همانطور که گفتم، فکر می کنم استقلال در بازی بعدی بهتر ظاهر می شود. چون هم فشار از روی استقلال برداشته شده و تیم راحت تر است و هم اینکه بازی بعدی در چارچوب لیگ برتر است و فشار بازی های حذفی در آن وجود ندارد. به همین دلیل فکر می کنم استقلال بهتر از بازی اخیرش ظاهر خواهد شد و آرزو می کنم که روند استقلال در ادامه راه بهتر هم شود.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-07-11 15:21
برو بابا دیگه نشدید اینقد سر ملت رو شیره مالیدید!؟ تیم دوم پایتخت داره جشن صعود به فینال میگیره ما داریم بخاطر بازی مزخرف و بی برنامه و چرند استقلال رو با مسجد سلیمان که با هزار بدبختی دقیقه 110 یه گل شانسی زدیم رو با آب و تاب تحلیل میکنیم!!! که چه خطرناک بودیم و چه زیبا بازی کردیم! این تیم داره به کجا میره ؟!؟ چرا خیانت میکنین چرا نمیگید که وزارت اونها رو به بهترین تیم تاریخشون تبدیل کرده و چند ساله بدترین استقلال تاریخ رو میبینیم!!حتی بدبخت تر از اوایل انقلاب شدیم شایدم تو همین روزها بحث انحلال رو پیش بشن باند کثیف وزیر،، جناب داورزنی با پرسپولیس به قطر رفته بود و جشن صعود گرفتن با هم در رختکن!!!! دیگه من تنهایی خسته هرچه گفتم همه هوادارا نامرد و بی تفاوت شدن،، الانم مثل همیشه چند تا پرسپولیسی پست میان منفی میدن
نقل قول کردن
سهراب
+2 #2 سهراب 1397-07-11 16:50
این چه سیاستیه باشگاه استقلال در پیش گرفته هرکی تعریف و تمجید میکنه سریعا در کانال رسمی منتشر میشه؟آقای فتحی زودتر گورتو گم کن از استقلال مرتیکه مارمولک
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار