اصغر حاجیلو

سرپرست تیم استقلال گفت: تعویض قائدی اجباری بود چون وریا غفوری اخراج شد، من حواسم به او بود هیچ عکس العملی نشان نداد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال در گفت وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی، درباره آخرین وضعیت تیم استقلال پیش از مصاف با نفت مسجد سلیمان صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* به هواداران احساس دین می کردیم

خوشبختانه شرایط روحی بچه‌ها خوب است. در بازی جام حذفی گرفتار نتایج دیدارهای گذشته مان شدیم. متأسفانه تیم ما در بازی‌های قبل نتوانسته بود هواداران را خوشحال کند و همین دلیل به آنها احساس دین می‌کردیم. گلی که در بازی جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساندیم آنقدر مهم بود که احساس کردم قهرمان لیگ برتر با قهرمان جام حذفی شده‌ایم. خوشحالم از این نقطه حساس عبور کردیم و بعد از آن مسابقه هم شرایط بچه‌ها بهتر شده و در تمرین روز گذشته هم شرایط وضعیت بهتری داشتند. یک یا دو بازیکن مصدوم داریم به طور مثال روزبه چشمی و خسرو حیدری مصدومان ما هستند اما بازیکنان ارزشمند و بزرگی داریم که می‌توانند جای آنها را پر کنند. ان‌شاءالله بازی روز شنبه مقابل نفت مسجد سلیمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا در ادامه با کار سنگینی که در لیگ برتر داریم بتوانیم موفق شویم. ما با وجود اینکه در خانه حریف بازی می کنیم اما نیازمان به سه امتیاز این مسابقه بیشتر از تیم نفت است و ان‌شاءالله باید بتوانیم با پیروزی در این دیدار راهمان را هموار کنیم.

* اگر قائدی بطری آب را به زمین کوبیده بود به تهران باز می گشت

قائدی چنین کاری نکرده است. از زمانی که این بازیکن تعویض شد تا وقتی روی نیمکت بنشیند من او را نگاه کردم چنین اتفاقی نیفتاد مطمئن باشید اگر این اتفاق افتاده بود قائدی باید به تهران بازمی‌گشت.

نوع تربیت رضا آذری که از تیم‌های پایه استقلال با خود من کار کرده است با بازیکنانی که به تازگی به استقلال می‌آیند متفاوت است

من از اینکه به استقلال باز گشته‌ام خوشحالم اما نگاه و سلیقه من شاید با برخی از چیزها متفاوت باشد. به همین خاطر هم اذیت می‌شوم و درد می‌کشم. من یک سال پیش در یک نظر کارشناسی به مدیرعامل وقت استقلال گفتم مواظب قائدی باشد تا سرنوشتی مانند مجاهد خذیراوی پیدا نکند.اما به جای اینکه بازیکنی که وارد استقلال می‌شود را تربیت کنیم آن را بزرگ و بلد می‌کنیم. شاید برخی از جوان‌ها ظرفیت و فرهنگ این را ندارند که خودشان را با این شرایط تطبیق دهند. ما الان بازیکنی به نام رضا آذری داریم که از تیم‌های پایه استقلال با خود من کار کرده است.شما باید از نزدیک او را ببینید. نوع تربیت او با بازیکنانی که به تازگی به استقلال می‌آیند متفاوت است اما متأسفانه نام برخی‌ها را در بوق و کرنا می‌کنیم و شاید من و شما هم باشیم ظرفیت این موضوع را نداشته باشیم.

* تعویض قائدی اجباری بود

ما وقتی بازیکنی را جذب می‌کنیم نگاه به فرهنگ و اینکه آیا در طول زندگی‌اش یک کتاب خوانده یا نه نمی‌کنیم نه اینکه بخواهم در مورد قائدی این حرف‌ها را بزنم این بازیکن نیاز به رسیدگی بیشتری دارد و از روزی که من به استقلال آمدم بسیار حواسم به او بوده است. در بازی با نفت مسجد سلیمان هم ما به او نیاز داشتیم و از زمانی که وارد زمین شد کمک زیادی به تیم ما کرد اما این دلیل نمی‌شود هر بازیکنی که خوب بازی کند هر کاری که دلش می‌خواهد انجام بدهد. از روزی که به استقلال آمدم به بازیکنان گفتم این تیم با همه جا فرق می‌کند و اگر مردم به شما اهمیت می دهند و بزرگتان می‌کنند از شما انتظار هم دارند. قائدی در بازی با مسجد سلیمان تعویضش اجباری بود چون وریا غفوری اخراج شد. من هم تا زمانی که روی نیمکت نشست حواسم به او بود هیچ عکس العملی نشان نداد.

* هیچکدام از ما لیاقت هواداران را نداریم

من قلبا می‌گویم ما هیچ کدام در این مجموعه لیاقت هواداران را نداریم تعارف هم ندارم. وقتی من گریه هوادارانمان را می‌بینم به خودم می‌گویم چطور نمی‌شود این همه عشق به استقلال داشت و چه مسئولیت سنگینی داریم. نمی‌خواهم از فتحی دفاع کنم اما از زمانی که او آمده به گذشته باشگاه کاری نداشته ضمن اینکه کمیته تعیین وضعیت هم تیم ما را مجبور کرده بود بدهی فصل گذشته خود را پرداخت کند. این هم که الان شما می‌گویید پرسپولیس با آن بضاعت با قلبش بازی کرده و اگر ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم باید فکری عاجل به حال تیم‌مان کنیم.

* کسانی که مسئولیت داشتند، پدر تیم را در آوردند

نمی‌شود فقط حرف زد و عمل نکرد. من یک عمر با قلبم در این تیم بازی کردم  و نمی‌توانم الان مثل یک کارمند باشم هواداران با برد و باخت استقلال می‌میرند. به خدا می‌گویم کسانی که در این تیم مسئولیت داشتند و پدر تیم را درآوردند را چکار کند چطور می‌توانند الان راحت باشند. آیا یک بار از خودشان نمی‌پرسند چطور این تیم را به اینجا رساندند؟

* مدیرعامل باشگاه دارد دیوانه می‌شود!

به گزارش استقلال نیوز، حاجیلو در پاسخ به این پرسش که منظورش از این افراد چه کسانی هستند گفت: همه می‌دانند من چه کسانی را می‌گویم. مگر می‌شود به جای بازیکنی مثل تیام که 20 هزار دلار می‌خواست الحاجی گرو که یک هزارم تیام هم نیست قرارداد بست. مگر می‌شود بازیکنانی مثل نورافکن، حسینی و ابراهیمی را از دست داد و به جای آنها با بازیکنانی که نمی‌دانند در این باشگاه چه خبر است قرارداد بست. مدیرعامل باشگاه دارد دیوانه می‌شود! او از استقلالی‌های قدیمی و دلسوز است و تلاش می‌کند پول بچه ها را به موقع پرداخت کند. ما بارها جلسه داشتیم واقعا باید در مورد یک چیزهایی تصمیم گیری شود.

* خرابه ای را تحویل نفر بعدی دادند!

ما باید با قلب‌مان بازی کنیم. هوادار ما را به خوبی می‌شناسد و می‌داند چه کسی با قلبش بازی می‌کند و چه به دنبال رفع مسئولیت و پایان 90 دقیقه بازی است. بازیکن حرفه‌ای باید مسئولیت پذیر باشد. کسانی که قبلا در باشگاه بودند فقط به خاطر کسب و کار آمدند و الان رفته اند و هیچ کس نیست از آنها بپرسد چطوربازیکنی را با یک دعوت نامه به ایران کشیدید و بعد در تست‌های پزشکی مردود شده و بعد از آن با همان دعوت نامه به اف ای سی شکایت کرده و باشگاه را 35 هزار دلار جریمه کرده است. آن افراد اکنون باید جوابگو باشند اما هیچ کس نیست از آنها چیزی بپرسد. یک خرابه را تحویل نفر بعدی دادند من الان سرپرست تیم هستم اما اگر نتوانم کار کنم خداحافظی می‌کنم. اگر حرفی هم می‌زنم دلم می‌سوزد اما مطمئنم تیم ما در آینده بهتر می‌شود و هواداران تیم متفاوتی از استقلال خواهند دید.

 تسنیم

اخبار استقلال


اخبار مرتبط:

اصغر حاجیلو: سایه مرحوم حجازی و پورحیدری هم نیستم؛ کاش حداقل چالش جدیدی برای باشگاه ایجاد نکنیم

اصغر حاجیلو: راهی جز بردن پرسپولیس نداریم؛ اولتیماتوم به شفر به هیچ وجه صحت ندارد

اصغر حاجیلو: جام قهرمانی بدون برگزاری بازی هیچ ارزشی ندارد؛ مقابل السد شرافتمندانه بازی می کنیم!

اصغر حاجیلو: کی روش باید در سیاست هایش تجدید نظر کند؛ دستیاران شفر در تمرین امروز هاج و واج بودند!

اصغر حاجیلو: شاید فردا روزبه بازی کند؛ شنیده ام صفا هادی به استقلال می آید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار