رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از وقتی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت، بازیکنان این تیم با استرس کمتری بازی می کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز،رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی این باشگاه درباره شرایط این تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بازیکنان به موقع به لیگ برتر بازگشتند!

شرایط استقلال باید نسبت به گذشته بهتر می شد. وقتی از لیگ قهرمانان کنار رفتیم، همه هدف مجموعه لیگ برتر ایران بود. در این دو بازی بازیکنان استقلال استرس کمتری داشتند و از فضای لیگ قهرمانان آسیا فاصله گرفتند که البته از تیمی مانند استقلال که بازیکنان با تجربه ای جذب کرده، همین انتظار نیز می رفت و بازیکنان به موقع به لیگ برتر بازگشتند.

کار استقلال در بازی های باقی مانده سخت است

استقلال همیشه استقلال است و به همین دلیل انتظار از این تیم بالا است و ما باید برای آینده که بازی های حساسی پیش رو داریم، بسیار باهوش باشیم. در بازی نفت مسجد سلیمان استقلال در نیمه دوم به دلیل ده نفره شدن، ناچار شد در نیمه زمین خودی تجمع کند. در نیمه اول هم نشانه های خوبی از پیشرفت در کارهای تیمی وجود داشت. کار استقلال در بازی های باقی مانده سخت است اما اطمینان دارم این برد شخصیت تیمی استقلال را بهتر می کند. استقلال می تواند همان صلابت فصل گذشته را داشته باشد و بتواند با قدرت بیشتری به زمین برود.

* امیدوارم تعطیلات به استقلال کمک کند

امیدوارم این تعطیلات به استقلال کمک کند تا به شرایط بهتری دست یابد. اگر هافبک های استقلال بتوانند در ارسال پاس های آخر به مهاجمان بهتر عمل کنند، تیم می تواند در موقعیت سازی، موفق تر باشد و گل های بیشتری بزند. امیدوارم استقلال را با شروع لیگ برتر سر حال تر از گذشته ببینیم.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار