امیر حسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: آقای طباطبائی، سهم خواه کسانی هستند که ده‌ها نفر را واسطه کردند تا به آن ها پست بدهم ولی من این کار را نکردم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال شنبه شب به صورت تلفنی مهمان برنامه ورزش از نگاه دو شد. وی در این ارتباط تلفنی ضمن حمله به هادی طباطبایی، خود را از تمامی انتقادات مدیریتی دروازبان سابق استقلال مبرا دانست. در ادامه صحبت های مدیرعامل استقلال را می خوانید:

* نقدهای طباطبایی نسبت به من غیر منطقی و غیر عقلانی است

نقد از لحاظ ادبی و منطقی شرایط خاصی دارد. نقد باید مبتنی بر عقل، آگاهی و منطق باشد. متاسفانه نقدهای آقای طباطبائی که در سال 77-78 ایشان بازیکن من بودند و من افتخار داشتم که در خدمتشان باشم، هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها را نداشت. تمام آیتم‌هایی که ایشان القا می‌کند تماما غلط است.

* در قضیه جدایی جپاروف، حسینی و ابراهیمی؛ من کاره ای نبودم!

هادی عزیز، آقای جپاروف قراردادش تمام شده بود و قبل از آمدن من او رفته بود. بازیکنی که آزاد است، دوست داشته باشد می آید و دوست نداشته باشد می رود. او در ترکیه به افتخاری و توفیقی گفته می‌خواهم در قزاقستان بازی کنم. آقای مجید حسینی رفته بود و پاسپورتش را از آقای افتخاری گرفته بود و به ترکیه رفته بود و قراردادی هم بسته بود. این اتفاق بیست روز قبل از مدیریت من رخ داده بود. اصلا من نقشی نداشتم. من با رایزنی و با تلاش همکارانم توانستم پول حسینی را شش برابر کنم و بیست درصد از ترانسفر بعدی او را هم گرفتم. همچنین امید ابراهیمی که با الاهلی قرارداد بسته بود و کارش تمام شده بود، اثری از او نبود.

* تیام با عجمان قرارداد بسته بود و به دروغ گفته بود ایرانم!

آقای تیام هم وقتی من در هیات مدیره بودم، درباره‌اش بحث شد. گفتند یک میلیون دلار قرارداد می‌خواهد ببندد. گفته بودند که 500 هزار دلار روی میز بگذارید تا من صحبت کنم. حتی آقای افتخاری می‌تواند شهادت دهد که او گفته بود 500 هزار دلار روی میز بگذارید و عکس بگیرید تا بیایم و صحبت کنم. با این‌حال من برای حفظ آقای تیام، فردای مدیرعاملیم با او تماس گرفتم و سه بار بلیط برایش گرفتم و هتل هم رزرو کردم که پولش را بعدا هم از او گرفتم. به دروغ به ما گفت در ایران هستم ولی او در دبی بود. قبل از آمدن من با عجمان قرارداد بسته بود. قراردادش هم موجود است.

* طباطبایی با قصد لطمه زدن به تیم این حرف ها را می زند!

آقای طباطبائی یا نا آگاه هست که من فکر نمی‌کنم نا آگاه باشد. امید نورافکن در قبال 50 هزار دلار قبل از آمدن من از استقلال رفت. من به دنبال حق رشد او هم هستم. آقای طباطبائی نمی‌تواند مطلع نباشد. او مطمئنا مطلع است ولی با قصد دیگری این کار می‌کند. با قصد این‌که به تیم لطمه بزند این حرف‌ها را مطرح می‌کند.

* طباطبایی کار عوام‌فریبی و پوپولیستی می کند

به مردم و هواداران اطلاع غلط ندهیم. کار عوام‌فریبی و پوپولیستی نکنیم. آقای طباطبائی! آقایان مظلومی، مجید رضایی، نراقی، فریبا و نامجو مطلق و دیگر عزیزان سرمایه استقلال هستند نه سهم خواه. سهم خواه کسانی هستند که به دنبال پست بودند ولی من به آنها پست ندادم. سهم خواه کسانی هستند که ده‌ها نفر را واسطه کردند تا من به آن ها پست بدهم ولی من این کار را نکردم.

* آقای طباطبایی در مورد شهید قندی و صباباطری هم صحبت کند!

سهم خواه کسانی هستند که به مسئولان وزارت ورزش زنگ زدند تا در باشگاه سمت بگیرند اما باشگاه به آنها سمت نداد. من اسم کسی را نمی‌آورم. شما سال 78 بازیکن من بوده‌اید. شما چند سال مدیریت کرده‌اید؟ من 30 سال مدیریت ورزشی کرده‌ام و در این فوتبال بوده‌ام. شما چند روز مدیریت کرده‌اید؟ با چه تحصیلات ورزشی می‌توانید صحبت کنید؟ شما چطور به خود اجازه می‌دهید که با سه سال بازی کردن در استقلال بگویید که اگر منصورخان پورحیدری و ناصر خان حجازی نیستند، من هستم؟ اگر پرویز خان مظلومی، حسن آقای روشن، اصغر حاجیلو این صحبت را بکنند که نمی‌کنند، مسئله دیگری است. شما مگر در شهید قندی یزد نبوده‌اید؟ درباره شهید قندی هم صحبت کنید. همان اندازه که استقلال بودید، در صباباطری هم بودید. چرا فقط درباره استقلال صحبت می‌کنید؟ 

* حرف های طباطبایی از روی غرض ورزی است

طباطبایی می‌گوید بلافاصله بعد از بازی با السد من گفته‌ام 350 هزار دلار از تیام گرفته‌ایم. این حرف‌ها از سر ناآگاهی است. قطعا غرض ورزی است. یک ماه یا چهل روز قبل از بازی با السد من در عجمان بودم و این پول را گرفتم. آیا ایشان مسافرت بوده که ندیده؟ اگر از کی‌روش درباره دعوت مجدد آزمون و دعوت رضائیان بپرسیم من در این باره صحبتی نمی‌کنم. چرا؟ چون نیم نگاهی به نیمکت تیم ملی هم هست. ولی اگر درباره حسین حسینی و طارق مشکلی هست، مشکل مدیریت باشگاه است. ما باید به بازیکنانمان فرصت دهیم. قطعا استقلال برمی گردد. احتمالا از نظر طباطبائی اگر تیم به دوران اوجش برگردد، ربطی به مدیریت ندارد. اگر تیم ببازد می‌گویند مشکل از مدیریت است و اگر تیم ببرد می‌گویند که ربطی به مدیریت ندارد.

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+7 #1 کامران 1397-07-22 17:17
چرخ گردون رو ببین طباطبایی شده دشمن تیم که حالا یکی دو سال تو تیم بازی کرده ولی فتحی شده پیشکسوت و بزرگ تیم!!! آدم نمی دونه که بخنده یا گریه کنه! یه مرتیکه پا پتی مزدور شده بزرگ تیم و بزرگان تیم شدن هیچکاره که وقتی دلسوزی کنن برا تیم امثال فتحی در برابرشان گستاخی میکنه که خفه شو،، آخه مردک طباطبایی بالای 5 سال بزرگ تیم بوده و عشق هواداراس باهاش در نیوفت که پدرتو درمیاریم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار