امیر حسین صادقی

کاپیتان پیشین و پیشکست فعلی باشگاه استقلال گفت: اینکه پرسپولیسی ها از رفتن به فینال آسیا بسیار خوشحال هستند طبیعی است اما آنها مدیون حمایت های وزارت ورزش هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه با ایلنا در مورد شرایط باشگاه استقلال و کری پرسپولیسی ها پس اولین فینالیست شدن در آسیا و ... صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط این روزهای استقلال

من فکر می‌کنم شرایط استقلال خوب است. الان رتبه چهارم و پنجم جدول هستند. من به آنها توصیه می‌کنم آرامش و انگیزه خود را همچنان حفظ کند و تمام تمرکز خود را بگذارند تا بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند. استقلالی‌ها اگر هدف داشته باشند می‌توانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند. من فکر می‌کنم استقلال امسال توانایی کسب یک جام را دارد زیرا بازیکنان بسیار خوب و باتجربه هم در این تیم حضور دارند.

* عملکرد خط دفاع استقلال

به اعتقاد من استقلال بازیکنان خوبی در خط دفاع دارد اما مشکل این است که دراین چند هفته تغییرات زیادی در خط دفاع وجود داشته یعنی اینکه استقلال در همه این هفته‌ها یک ترکیب ثابت در تیمش وجود نداشته. بازیکنان خط دفاعی اگر اشتباهات خود را کمتر کنند می‌توانند نتایج دلخواه را بگیرند. این درحالی است که بازیکنان باتجربه‌ای هم در خط دفاع حضور دارند.

* گلزنی دانشگر و عملکرد این بازیکن

به اعتقاد من استقلال بازیکنان خوبی در خط دفاع دارد دانشگر مرا یاد خودم می‌اندازد. او بازیکنی است که توانمندی خیلی بالایی دارد و البته به جز او آرمین سهرابیان هم بازیکن خوبی است. در خط دفاع استقلال بازیکنان ملی باتجربه‌ای حضور دارند و به نظر من هم باید دید فکری آنها هم ملی باشد. آرمین و دانشگر می‌توانند سال‌ها خط دفاع استقلال را بیمه کنند اما یک شرط دارد و آن هم این است که هواداران کمی صبور باشند چون این روزها صبر هواداران نسبت به قبل کمتر شده است. من صادقی را تحمل کردند 2 تا جام جهانی رفتم این بازیکنان را هم تحمل کردند قطعا در آینده بیشتر از آنها خواهند شنید.ما مشکل این است که دراین چند هفته تغییرات زیادی در خط دفاع وجود داشته یعنی اینکه استقلال در همه این هفته‌ها یک ترکیب ثابت در تیمش وجود نداشته. بازیکنان خط دفاعی اگر اشتباهات خود را کمتر کنند می‌توانند نتایج دلخواه را بگیرند. این درحالی است که بازیکنان باتجربه‌ای هم در خط دفاع حضور دارند.

 * شایعه حضور مجیدی و جباری در کادرفنی استقلال

در این باره هیچ نظری ندارم چون شفر باید تصمیم‌گیری کند اما هرکسی برود و یا هرکسی بیاید باید بتواند باری را از دوش کادر فنی بردارد. هرکه می‌خواهد باشد چه خارجی و چه ایرانی. فرهاد مجیدی و مجتبی جباری گزینه‌‌های خوبی برای کادر فنی استقلال هستند چون می‌توانند تجربه‌‌های خود را که در این چند سال در استقلال به دست آورده‌اند را در اختیار دیگر بازیکنان بگذارند.

* حمایت وزارت ورزش از پرسپولیس

پرسپولیس باید هم فینالیست می‌شد زیرا حمایت وزیر ورزش، وزارت ورزش و همه را داشت. اگر این برنامه‌ریزی برای استقلال انجام می‌شد آنها هم الان شاید جای پرسپولیس در فینال بودند. البته من یک اعتقادی دارم و آن هم این است که اگر یک شخص مثل فتح‌ا... زاده مدیرعامل بود الان استقلال جای پرسپولیس فینال آسیا حضور داشت. امیدوارم آنها بتوانند ستاره واقعی را این بار بگیرند چون من یک دانه ستاره در بازی پرسپولیس – السد را روی پیراهن پرسپولیسی‌ها دیدم و متوجه نشدم از کجا آمده بود.

* درگیری بین فتحی و طباطبایی

من از این موضوع خیلی ناراحت شدم. به نظر من باید حرف‌های‌مان را در یک فضای بسته انجام دهیم. انتقاد کردن که کاری ندارد البته سازنده نیست و فقط باعث خوشحالی دیگران می‌شود مثل این است که من بگویم سیل آمده و فقط حرفش را بزنم باید عمل کنم و بروم و به کسانی که باعث آسیب‌دیدگی‌شان می‌شود، کمک کنم. حرف زدن راحت است ولی عمل کردن سخت است.

* خداحافظی از فوتبال

من تا 3 سال دیگر می‌توانم بازی کنم. قصد دارم تا پایان دوران بازیگری‌ام کلاس‌های مربیگری را هم شروع کنم تا بتوانم بلافاصله بعد از پایان فوتبالم کار مربیگری را انجام دهم.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

امیر حسین صادقی/4 استقلال کجا 4 تخیلی تیم های دیگر کجا

 

دیدگاه‌ها  
امیر یوسفی
+1 #1 امیر یوسفی 1397-08-03 20:35
دمت گرم با غیرت
نقل قول کردن
s
0 #2 s 1397-08-04 15:20
به خدا قسم با این برنامه ریزی وحمایت همه جانبه وزارت ورزش فدراسیون فوتبال ازپرسپولیس هیچ تیمی جلودارپرسپولیس نیست
نقل قول کردن
s
0 #3 s 1397-08-04 15:26
واسه من سوال چرا همه ی تیم ها تواین 3سال باهم ضعیف شدن استقلال سپاهان تراکتور ذوب اهن فولاد و باخیال راحت پرسپولیس شش هفته مانده به لیگ قهرمان شدن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار