علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال نسبت به برخی حواشی داوری دیدار استقلال و سپاهان واکنش نشان داد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، در خصوص صحبت های به وجود آمده درباره داوری قبل از دیدار حساس با سپاهان اصفهان صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* باشگاه استقلال بر سلامت جامعه داوری ایران تاکید دارد

باشگاه استقلال همواره بر سلامت جامعه داوری ایران تاکید دارد و آن را سرلوحه رفتار خود قرارداده است. داوران بسیار خوبی در فوتبال ما حضور دارند و مهم ترین تورنمنت های فوتبالی را با موفقیت و سربلندی قضاوت کردند.

* داوری ما از فوتبالمان جلوتر است

از فینال المپیک تا فینال جام جهانی و رده بندی جام جهانی و رقابت های آسیایی همگی مسابقاتی هستند که داوران ما با موفقیت آن را قضاوت کرده و باعث سربلندی فوتبال شدند و ما به آنها افتخار می کنیم. میتوان گفت داوری ما از فوتبالمان جلوتر است، در داوری بانوان هم به تازگی افتخار آفرین شده ایم که همه اینها نشان از پیشرفت داوری کشورمان دارد.

زیر سوال بردن بی طرفی داوران، بی احترامی به همه جامعه داوری و فوتبال این مملکت است

سرمربی محترم استقلال در کنفرانس مطبوعاتی خود هم اذعان داشت که اشتباه در فوتبال امری طبیعی است، همان طور که هر انسانی اشتباه میکند. باشگاه استقلال هم در این فصل بارها از اشتباهات داوری ( که بدون تردید غیر عمدی بوده ) لطمه خورده است. اما از آن طرف دوستانی به داوری معترض هستند و سعی دارند با بیانیه ها و صحبت های خود داوری و صداقت آن را زیر سوال ببرند که خودشان به تازگی از همین اشتباهات داوری بهره برده اند. البته به این نکته اذعان داریم که اشتباه، برای هر فردی در هر جایگاهی پیش می آید و اشتباه داوری هم جزیی از فوتبال است همانطور که یک بازیکن و یا مربی در زمین بازی اشتباه میکند اما زیر سوال بردن بی طرفی داوران، حرکتی ناشایست و بی احترامی به همه جامعه داوری و فوتبال این مملکت است.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار