وینفرید شفر

سرمربی استقلال پس از شکست مقابل سپاهان گفت: در بازی امروز مصدومیت بازیکنان اصلی کار را برای ادامه مسابقه سخت کرد ولی از بازی بازیکنانم راضی هستم. 

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان از هفته دهم لیگ برتر در نشست خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* رضایت از بازی بازیکنان استقلال

من در گذشته‌ام هم باخته‌ام، اما امروز باختیم در حالی که خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. متأسفانه یکسری مشکلاتی هم بود. قبل از بازی پژمان منتظری را از دست دادیم و در دقیقه 15 هم علی کریمی را از دست دادیم. تیم حریف فقط یک موقعیت داشت و باید بازیکن آنها متوقف می‌شد تا سانتر نکند.از قبل می‌دانستیم سپاهان فقط ارسال می‌کند.یک تیرک هم در لحظات انتهایی بازی زدیم اما بدشانس بودیم. در رختکن هم به بازیکنانم گفتم بدشانس بودیم اما ما باید در تمام لحظات بازی خوب کار کنیم.خط دفاعی ما در مجموع خوب بود اما باید در تمرینات روی پاس آخر و ضد حملات بیشتر کار کنیم. نمی‌خواهم حرف بد و منفی بزنم و می‌گویم خوب بازی کردیم و حریف یک موقعیت داشت و ما باید موقعیت ها را گل می‌کردیم.در استقلال همه باید برای برد بجنگند و این درست نیست که بایستید و شانس به حریف بدهید.

* داوری ضعیف کرمانشاهی

یک صحنه پنالتی قطعی برای ما بود که داور اعلام نکرد و یک پنالتی اشتباه برای حریف گرفت. من درباره داور هیچگاه حرف نمی‌زنم و شاید داور آن صحنه را ندیده است. در آن صحنه که بازیکن سپاهان روی زمین افتاد اصلا پنالتی نبود و به کمک داور تبریک می‌گویم که صحنه را درست دید. خطای روی دانشگر ولی پنالتی بود. شاید داور آن صحنه را ندیده است و برای داور و کمک داور دیدن صحنه راحت نبوده است.

 * مصدومیت پر تعداد استقلالی ها

در یک صحنه در تمرین، منتظری و یک بازیکن برای ضربه به توپ تلاش کردند و توپ وسط ماند و هر دو همزمان به توپ ضربه زدند. مانند اینکه در خیابان پای شما پیج بخورد. درباره علی کریمی باید با دکتر تیم صحبت کنم ولی فصل گذشته تیم مربی بدنساز نداشت. میک مک درموت حضور داشت که از تیم ما رفت. مربی بدنساز برای آماده سازی و وضعیت بازیکنان بسیار مهم است. ما فصل گذشته فوتبال سریع و با سرعت بالا و پرس سنگین بازی می‌کردیم و اگر بازیکنی آماده نباشد، این سبک بازی ریسک زیادی دارد. شجاعیان در یک صحنه خطا دچار مصدومیت رباط شد. کریمی نیز در تمرین یک برخورد داشت و این بازیکن نیز در تمرین مصدوم شد. ما اکنون فیلیپ را داریم که مربی بسیار خوبی است و همواره در کنار بازیکنان خوب تمرین می‌کند. درباره وضعیت کریمی نیز باید بگویم که او تنها بازیکنی است که مصدومیت عضلانی دارد و با دکتر در این باره حرف می‌زنم. مصدومیت عضلانی با مصدومیتی که به دلیل برخورد پیش می‌آید، متفاوت است. مانند زمانی است که شما در خیابان در حال راه رفتن هستید و تصادف می‌کنید. مصدومیت کریمی، عضلانی است و مصدومیت بازیکنان دیگر بدشانسی است. مانند بازیکنی که در فرود روی زمین دچار مصدومیت و یا پیچیدگی زانو می شود و این بد شانسی است.

* آمار ضعیف استقلال در خط حمله

تیام رفته و بر نمی‌گردد و نباید درباره آن صحبت کنیم. گرو از بازی‌های قبل بهتر بود و شاید قدم به قدم بهتر شود. شاید اگر گرو فصل قبل بود، 10 گل می‌زد. ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید زمان می‌خواهد. من از هافبک‌ها نیز گلزنی می‌خواهم و فقط مهاجمان نباید گلزنی کنند. صیادمنش می‌تواند بهتر و بهتر شود و باید یاد بگیرد و باید به او فرصت بدهیم. بازی با سایپا یک خطای شدید روی او شد و انتظار داشتم داور برخورد دیگری داشته باشد. قائدی نیز بازیکن جوانی است و من نمی‌خواهم از جوانان انتقاد کنم و باید به آنها فرصت بیشتری بدهیم.

 * بازی ندادن به رضا آذری

آذری عالی نه ولی خوب بازی کرد و باید چیزهای بیشتری یاد بگیرد و شاید در بازی های بعدی بیشتر او را در ترکیب ببینیم.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ بیانیه کثیف سپاهانی ها جواب داد؛ تیم داوری علیه استقلال بی برنامه!

 

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+3 #1 مسعود عشق اس اس 1397-08-04 20:30
آقای شفر این درست که استقلال بازی را در اختیار داشت و موقعیتهای نسبتا خطرناکی هم ایجاد شد ولی در مجموع بازی خوبی نکردیم و سپاهان با موذی گری و حرفه ای گری ما رو شکست داد..شماهم بجای اینکه انقدر غرغر کنی و بهانه و دلیل بیاری مثل مرد اشتباهات تاکتیکی و تعویضی تو بپذیر و از هواداران عذرخواهی کن..
قبول کن استقلال در این فصل بازیهای آنچنان درخشان و تهاجمی نکرده و بغیر از بازی تراکتور و تا حدی سایپا بقیه مسابقات واقعا افتضاح بودیم..اگر عملکرد مدیریت باشگاه 50% در نتایج دخیل باشد عملکرد و برنامه ریزی سرمربی و آنالیزورها و کیفیت بازیکنان هم 50% نتایج را رقم میزنند..این بازیکنان شل مغز واقعا قدر این پیراهن بزرگ را نفهمیده اند و متاسفانه هنوز هم عشق و تعصب هواداران رنج کشیده استقلال نسبت به تیم محبوبشان را درک نمیکنند..در همون بازی سایپا هم ما اشکالات زیادی داشتیم ولی متاسفانه در طول هفته برطرف نشدند..
این بازیکنان نیاز به تلنگر محکمی دارند خود شماهم همینطور..وقتی در تمرینات تلاش و جدیت لازم دیده نمیشود و همه در حال کرکر خنده هستن و کار در تیم بزرگی مثل استقلال به اونجاشون گرفتن دیگه معلومه تو زمین مسابقه با این فشار سنگین چه اتفاقی میافتد..اگر من جای مدیریت و کمیته فنی استقلال بودم الان به شفر یه اولتیماتوم محکم و سفت میدادم و بازیکنان استقلال هم 20% جریمه مشروط میکردم تا حساب کار دست شون بیاد..
بقول قدیمیا تا نباشد چوب تر ...................
نقل قول کردن
کامران
+1 #2 کامران 1397-08-05 00:54
تو از فوتبال بعد یک قرن سابقه سوت زدن و بلبلی زدن و کوه خوردن های آخر بازی رو بلدی،، اون وزیره که برا پرسپولیس داره جشن می گیره،،
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار