مصاحبه بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال بعد از شکست مقابل سپاهان به عملکرد داور این دیدار اعتراض کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از شکست مقابل سپاهان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* وریا غفوری

تیم ما تحت فشار است و نیاز به آرامش دارد شرایط تیم‌مان خوب نیست هواداران پشت تیم را بگیرند بازیکنان به آنها نیاز دارند. هواداران هرچه بگویند حق دارند.

هواداران انتظار پیروزی دارند اما یک بازیکن تیم ما مصدوم شد تا بازیکن جایگزین بیاید در ترکیب جا بیفتد نیاز به زمان داریم. عملکردمان در کل خوب نبود. در زدن ضربات آخر و پاس‌های آخر باید دقیق‌تر باشیم.

بازیکن آنها مصدوم شد و توپ را به اوت زدند دلیلی ندارد توپ را به آنها بدهیم قبل از آن هم بازیکن‌شان مصدوم شد و بعد از ۵ ثانیه به زمین برگشت.

داوری یک صحنه مشکوک داشت و فکر می‌کنم خطا روی دانشگر پنالتی بود. من چیزی در خصوص اعتراض هواداران به من در صحنه گل سپاهان نشنیدم.

* روزبه چشمی

یک جمله می‌خواهیم در مورد بازی بگویم، هواداران حق دارند و آن ها برد می‌خواهند این تیم متعلق به هواداران است و چه نسل قبل از ما، چه نسل ما و چه بازیکنان بعد از ما همه برای هواداران بازی می‌‌کنند اما از هواداران می‌خواهم یک بار دیگر فیلم بازی را ببینند اگر حق با آن ها بود دو برابر حرف‌هایی که به ما زدند را بگویند.

داور پنالتی ما را نگرفت، یک توپ به تیرک دروازه زدیم و حریف فقط یک توپ آورد و گل شد که این همه حرف به ما زده شد.

* علی کریمی

این مصدومیتم هیچ ارتباطی به مصدومیت کمرم ندارد و از ناحیه کشاله مصدوم شده‌ام. فردا باید MRI بگیریم تا میزان مصدومیتم مشخص شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار