علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: درخواستی برای تغییر ورزشگاه بیاید با آن مخالفت می کنیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، باتوجه به نزدیک بودن بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا و اقداماتی که به منظور آماده سازی ورزشگاه آزادی برای این بازی انجام می گیرد، شائبه تغییر مکان بازی استقلال و سایپا در جام حذفی مطرح شده است که در این رابطه علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید:

* درخواستی برای تغییر ورزشگاه بیاید با آن مخالفت می کنیم

تاکنون درخواستی برای تغییر محل بازی استقلال و سایپا صورت نگرفته اما اگر هم چنین درخواستی برسد ما با آن مخالفت خواهیم کرد. ما در این بازی میزبان هستیم و حتما باید بازی در ورزشگاه خانگی استقلال که ورزشگاه آزادی است، انجام گیرد. به هیچ وجه حاضر به تغییر محل برگزاری بازی نیستیم و محکم روی موضع خود ایستاده ایم.

* اگر برگزاری بازی مقدور نیست بازی را به تعویق بیندازند

اگر به هر دلیلی برگزاری بازی استقلال و سایپا در روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی مقدور نبود، باید این بازی را به تعویق بیندازند و به تاریخی موکول کنند که ورزشگاه آزادی شرایط برگزاری این بازی را داشته باشد. ما حاضر نیستیم از حق خود در این بازی بگذریم.

 به گزارش استقلال نیوز، دیدار دو تیم فوتبال استقلال و سایپا از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی طبق برنامه اعلام شده از ساعت ۱۶:۴۵ روز پنجشنبه ۱۰ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. از آخرین رویارویی استقلال و سایپا مدت زمان زیادی نمی گذرد و دو تیم آخرین بار در چارچوب هفته نهم لیگ برتر و در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که آن بازی با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار