محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: امیدوارم پیشکسوتان استقلال به وفاق و همدلی رسیده و حمایت از تیم خودشان را سرلوحه کارهای شان قرار دهند.

 

به گزارش استقلال نیوز،محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشانصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* حمایت واقعی از شفر و استقلال آرامش ایجاد می کند

متاسفانه برخی‌ هستند که پیش از این منتقد شفر بودند، الان هم قلبا خواهان موفقیت او نیستند اما به ظاهر از شفر حمایت می‌کنند. اینها شاید خودشان یادشان نباشد اما ما به خوبی به خاطر داریم که چطور سال گذشته همین موقع با حضور شفر در استقلال مخالفت می‌کردند. حمایت های آنها خیلی هم قلبی نیست و بدشان نمی آید همین الان هم تیم نتیجه نگیرد. حمایت واقعی از شفر و استقلال  آرامش ایجاد می‌کند و همین آرامش می‌تواند تیم را به سرمنزل مقصعود برساند. برای ایجاد آرامش هم هواداران باید کمک کنند و هم پیشکسوتان.

* به جذب سه بازیکن در نیم فصل نیاز داریم

استقلال باری نیم فصل حداقل به سه بازیکن در پست های دفاع، هافبک بازیساز و مهاجم گلزن نیاز دارد. مدیریت استقلال باید از الان به فکر جذب بازیکنان با کیفیت برای این سه پست باشند. 

* شفر به کم ادعاهای تیم بیشتر اعتماد کند

این تیم بازیکنان جوان و با کیفیت خوبی دارد. تا همینجا هم جوان‌ها به نسبت خریدهای پر زرق و برق بهتر جواب داده اند. شاید بهتر باشد که شفر به کم ادعاهای تیم بیشتر اعتماد کند. به عنوان مثال روح الله باقری بازیکنی است که هرگاه در زمین بوده موثر واقع شده اما مشخص نیست چرا در این بازیهای اخیر به او کمتر میدان داده شده است.

* چشمی در هافبک دفاعی بهتر جواب می دهد

نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد جابجایی روزبه چشمی از قلب خط دفاعی است. به اعتقاد من چشمی در پست هافبک دفاعی بهتر جواب می دهد. هنگامی که او در قلب خط دفاع بازی می‌کند مهاجمان سرعتی برای دفاع استقلال ایجاد دردسر می‌کنند.

* بیانیه باشگاه استقلال در خصوص اشتباهات داوری که با سند بود کاملا صحیح است

این کاملا صحیح است و اشتباهات داوران در هفته‌های گذشته موجب ضرر آبی پوشان شده است و امیدوارم از این به بعد کمتر شاهد اشتباهات داوری در دیدارهای استقلال باشیم.

* امیدوارم پیشکسوتان استقلال به یک وفاق و همدلی برسند

من هیچ کاری به این ندارم که چه فردی در این باشگاه مدیر است و چه فردی سرمربی تیم است. به نظر من اسم استقلال مهم است و باید بدون در نظر گرفتن مدیر و مربی از این تیم حمایت شود. امیدوارم پیشکسوتان استقلال هم به یک وفاق و همدلی رسیده و حمایت از تیم خودشان را سرلوحه کارهای شان قرار دهند. 

اخبار باشگاه استقلال

 


 اخبار مرتبط:

محمد نوری: دو تیم در حد و اندازه خودشان نبودند؛ برخی نمی خواهند شفر در استقلال موفق باشد!

محمد نوری: شفر به کسی اجازه دخالت در کارش نمی دهد؛ استقلال به روزهای طلایی اش باز می‌گردد

محمد نوری: چشمی در هافبک کارایی بیشتری دارد؛ بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی عصبی هستند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار