63

انگار دربی پیشکسوتان با حرکت زشت تیم دوم پایتخت همراه بوده است در جای که استقلال 4 گل به دروازه حریف وارد کرده بود سرمربی تیم مقابل از آنها میخواهد به حرمت نام مسابقات بازی را مساوی به پایان برسانند!

به گزارش استقلال نیوز در دیدار دوستانه پیشکسوت های تیم دوم پایتخت و استقلال، در حالی که آبی ها 4 بر یک جلو بودند در نهایت بازنده شدند. علیرضا اکبرپور پیشکسوت آبی ها می گوید پرسپولیسی ها سر آنها کلاه گذاشتند و برنده این بازی شدند. او در این باره توضیح می دهد: «قرار بود بازی مساوی شود ولی پرسپولیسی ها سر حرف شان نماندند. ما 4 بر یک جلو بودیم که مربی پرسپولیس جلو آمد و گفت برا اینکه بازی یابود یک شهید است، مساوی شود. بعد من، هاشم حیدری و پرورش خواه و بقیه بیرون آمدیم و آن هایی که پای خراب داشتند مثل شاهین بیانی، حیدرخان و نعلچگر وارد زمین شدند و باز هم نمی توانستند به ما گل بززند. باور کنید شاهین بیانی توپ را قل می داد که گل بزنند ولی آنها با بزیک و انتظار و خان محمدی و جمشیدی نمی توانستند گل بزنند.» اکبرپور با ناراحتی ادامه می دهد: «اگر بازی را به شکل عادی برگزار می کردند، ما 10، 20 تا گل به آنها می زدیم ولی نگذاشتنند و دقیقه آخر بازی فرشاد پیوس یک گل زد و 5 بر 4 شدیم. اگر سرمربی ما اصرار نمی کرد این اتفاق نمی افتاد. من می دانستم که پرپسولیسی ها به حرف شان پایبند نیستند و درس عبرتی شد برای خودمان.»

خبر آنلاین

دیدگاه‌ها  
استقلال زلزله
0 #1 استقلال زلزله 1394-12-18 15:52
بدیختی لنگ تا چه حد؟ :)))
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار