میرشاد ماجدی

پیشکسوت استقلال گفت: امسال بازی های خیلی خوب و سطح بالایی از فوتبال را در تیم های مختلف دیدیم یکی از این دیدار ها دیدار استقلال و پدیده است که هواداران می توانند از دیدن این فوتبال لذت ببرند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی سرپرست پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص پیروزی پنج بر صفر آبی پوشان مقابل سپیدرود رشت صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* پیروزی مقابل سپیدرود رشت؟

تیم استقلال روز به روز بهتر می شود و روند صعودی خود را ادامه می دهد. ما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که آینده فوتبال استقلال را تضمین می کنند. در بازی مقابل سپیدرود هم مالکیت توپ، فضا و زمین در اختیار استقلال بود. این از بازی هایی بود که ما دیدیم توپ به صورت یکسان در همه نقاط زمین گردش می کرد. همه بازیکنان ما خوب بودند و ضمن احترام به همه ولی به نظرم کسی که توانست ستاره این بازی شود، جابر انصاری بود.

* مصاف استقلال و پدیده؟

بازی های خیلی خوب و سطح بالایی از فوتبال را امسال در تیم های مختلف دیدیم. من فکر می کنم برترین بازی ای که خواهیم دید، همین مصاف استقلال و پدیده است. هردو تیم برای گلزنی و هجومی وارد زمین می شوند، فکر می کنم استقلال می تواند برنده این مصاف مهم و حساس باشد چون توانایی های خود را به خوبی در این هفته ها نشان داده است. حضور هواداران در این دیدار می تواند کمک شایانی به استقلال انجام دهد و قطعا آنها نیز از این بازی لذت می برند.

* آینده استقلال در ادامه فصل؟

بازیکنان استقلال خیلی خوب هستند اما تیم میتواند بهتر هم بشود. استقلال از اسفند ماه در دو لیگ بازی می کند و خستگی و مصدومیت ها باعث می شود که تیم دچار مشکلاتی شود. به نظرم استقلال نیاز به جذب چند بازیکن بازیکن دارد تا انشاالله بعد از هماهنگ شدن با سایر بازیکنان، بتوانند به تیم کمک کنند و آینده خوبی را در پایان فصل برای استقلال رقم بزنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار