مجید نامجو مطلق

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: سه پیروزی اخیر انگیزه و خودباوری نفرات را مضاعف کرده و امید است که این شرایط مطلوب در بازی حساس مقابل پدیده نیز به نمایش در آید.

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، در خصوص شرایط و بازی های این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* مقابل سپیدرود دیسیپلین تیمی را شاهد بودیم

استقلال در دیدار اخیر مقابل سپیدرود ، حساب شده و بانشاط عمل کرد و دیسیپلین تیمی را شاهد بودیم . به اعتقاد بنده، بازیکنان کم نقص بودند وفرامین کادر فنی را بخوبی انجام دادند. فاکتوری که مایه امیدواری شده این بود که در مواقع حمله پرتعداد نمایش دادند و با حملات دامنه دار حریف را در منگنه قرار دادند که این استراتژی خوب جواب داد. در واقع مشارکت هافبک ها بخصوص فرشید باقری در اعمال تهاجمی باعث شد تا خط آتش استقلال ، شیرازه دفاعی حریف را از هم بپاشد و یک برد پرگل در کارنامه این تیم ثبت شود.

* پدیده یک تیم بالنده است

کادر فنی و بازیکنان باید در دیدار پیش رو هوشمندتر از بازیهای قبل باشند و سایه روشنهای این رقیب را بخوبی آنالیز کنند . اعتقاد راسخ دارم اگر استقلال در این بازی برنده شود، می تواند به عنوان یک مدعی جدی ، خود را برای نیم فصل دوم آماده کند. البته تعطیلات نیم فصل فرصت خوبی است تا هم نفرات جدید جذب شوند و هم اینکه کادر فنی فرصت لازم را در اختیار خواهد داشت که در راه تقویت نقاط قوت و کاهش ضعف های موجود گامهای اساسی بردارد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار