حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با شرایط فعلی تیم استقلال چه جپاروف بازگردد چه این بازیکن نیاید حسابی روی استقلال در لیگ قهرمانان باز نکنید! 

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شراط تیم استقلال و وضعیت تیم ملی کشورمان صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* واکنش به بازگشت جپاروف

این بازیکن اگر همان جباروف سال گذشته باشد، موافق بازگشت او هستم. البته نکته مهم این است که قرارداد او چند ساله خواهد بود و به نظرم این بازیکن کمتر از ۱/۵ فصل قرارداد امضا نمی‌کند.در تمام قرارداد‌هایی که باشگاه به دلیل نیاز مبرم به بازیکن می‌بندد، بیشتر به بازیکن بها می‌دهد و به نفع آنها می‌شود تا اینکه باشگاه سودی ببرد در حالی که استقلال باشگاه بزرگی است و فرق دارد با تیم‌هایی مثل راه آهن و... . به نظرم قرارداد جباروف را برای نیم فصل باید امضا کنند تا ببینیم این بازیکن چقدر آماده است و بعد باشگاه برای ماندن او در فصل بعد تصمیم بگیرد.

* وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

هیچ حسابی روی استقلال در لیگ قهرمانان باز نکنید. چه جباروف به استقلال بیاید و چه نیاید وضعیت استقلال در این جام طوری است که نباید شکل تیم را به هم زد و انتظار بالایی داشت.

* واکنش به صحبت های کی روش   

کی‌روش جدیداً موقعیت خودش را رو می‌کند. دیگر می‌داند که رفتنی و البته خسته هم شده است. کی‌روش در مورد اینکه مردم منتظر رویا نباشند صحبت کرده اما باید به او گفت ما ۵۱، ۴۷ و ۴۳ سال پیش این رویا را داشتیم و قهرمان آسیا شدیم. حتی ۳۹ سال پیش اگر جنگ نمی‌شد به جای مقام سومی قهرمان می‌شدیم.با توجه به صحبت‌های ناامید کننده کی‌روش بعید می‌دانم قهرمان جام ملت‌ها شویم.

* گلایه از مدیران فدراسیون در بحث قرارداد کی روش

عملکرد مرد پرتغالی در این ۸ سال صفر بوده و اگر نیمکت تیم ملی را ترک کند باید دوباره از صفر شروع کنیم. او کمک مربی بزرگی در منچستر بود. اوفارل زمانی که در منچستریونایتد بود دو سال شبانه‌روزی با مربیان ایرانی بود. هفته‌ای یک بار با مربیان تیم‌های ما جلسه داشت. ۱۰ ماه ایران بود و ۲ ماه مرخصی می‌رفت اما کی‌روش ۲ ماه ایران است و ۱۰ ماه مرخصی می‌رود. مقصر کسانی هستند که با کی‌روش به این شکل قرارداد بسته‌اند. وقتی تیم ملی به جام‌های جهانی رفت به نظرم تیم ملی ایران ایران باعث مطرح شدن دوباره کی‌روش شد.

* دلیل برگزاری بازی های دوستانه ضعیف تیم ملی

همه بازی‌های تدارکاتی ما با تیم‌های ضعیف فلسطین، سیرالئون و بولیوی و... بوده تا پیروز میدان شویم و کی‌روش پاداشش را بگیرد. اقتدار فوتبال ایران کجا رفته که باید با تیم‌های ضعیف بازی کند و مساوی هم بگیرد. زمانی ما با فرانسه، آلمان و آرژانتین بازی می‌کردیم حالا باید با تیم‌های ضعیف بازی کنیم که نکند شکست بخوریم.

اخبار استقلال

 


اخبار مرتبط:

حسن روشن: رفتارهای وزیر به شکلی بوده که همه، همه چیز را فهمیده‌اند؛ سلطانی فر پرسپولیسی بازی در می‌آورد

حسن روشن: مصاحبه‌‌ای با سایت وزارت ورزش نکردم که بخواهم از وزیر حمایت کنم!

حسن روشن: افتخاری رفت، اما دیر رفت؛ مدیران استقلال توقعات بازیکنان را بالا بردند

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار