چند خبر کوتاه از باشگاه استقلال

معاونت پزشکی باشگاه استقلال اعلام کرد، در پایان هفته و قبل از شروع تمرینات تست های مختلف پزشکی بر روی بازیکنان انجام می شود.

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه باشگاه استقلال به واسطه تعطیلات نیم فصل، روزهای آرامی را سپری می کند اما هواداران این تیم همچنان منتظر شنیدن خبرهای نقل و انتقالاتی مربوط به نیم فصل دوم هستند. شایعه عقد قرارداد با جپاروف و خروج میثم تیمور از لیست بازیکنان استقلال این روزها به گوش می رسد اما خبرگزاری مهر در خبری مدعی شد حضور جپاروف در جمع آبی پوشان به طور کامل منتف است.

در ادامه چند خبر کوتاه از حواشی و اتفاقات پیرامون باشگاه استقلال را می خوانید:

* خبرگزاری مهر ادعا کرد: سرور جپاروف با تیم ازبکستانی بست!

استقلالی ها هم در چند هفته گذشته مذاکرات فشرده و مفصلی با جپاروف داشتند ولی این بازیکن با باشگاه متالورگ بیکاباد ازبکستان به توافق رسید. طبق اعلام رسانه های ازبکستانی، قرارداد جپاروف بعد از انجام تست پزشکی با این باشگاه ازبکستانی امضا می شود.

به این ترتیب پروژه بازگرداندن جپاروف به استقلال به نتیجه نرسید. گفته می شد جپاروف قرار است در ازای دریافت ۱۳۰ هزار دلار از مطالبات فصل گذشته خود برای نیم فصل به استقلال بیاید.

* میثم تیموری: با استقلال سه ساله قرارداد دارم و جایی نمی روم

با استقلال قراردادی سه ساله دارم و پیگیر این حرف و حدیث‌ها نیستم. در حال حاضر به تمرین کردن فکر می‌کنم و اینکه خودم را آماده کنم. دوست دارم هر چه زودتر آماده شوم. بهتر است هر کسی حقش در زمین بگیرد، نه در بیرون از تیم.

اگر بازی کنم، دوست دارم در استقلال بمانم، اما الان فکر رفتن یا نرفتن نیستم و همان‌طور که گفتم تلاشم را خواهم کرد تا به حقم برسم. کسی که تلاش نکند، به حقش نمی‌رسد.

در جریان پیشنهاد ماشین‌سازی نیستم.

* دکتر نوروزی: قبل از آغاز تمرینات از بازیکنان تست پزشکی گرفته خواهد شد

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، در پایان هفته و قبل از شروع تمرینات تست های مختلف بر روی بازیکنان انجام می شود تا گزارش کاملی و جدیدی از وضعیت بازیکنان داشته باشیم.

بعد از انجام و آنالیز تست های انجام گرفته، وضعیت بازیکنان مشخص خواهد شد و درباره حضور بازیکنان در تمرینات از روز اول اعلام نظر خواهیم کرد.

* علی اشرف پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی: سهام باشگاه استقلال به فروش خواهد رسید

در مزایده‌ای که قبلا برگزار شد، برند استقلال همراه یک ورزشگاه و ساختمان باشگاه به مزایده گذاشته شده بود اما در مزایده‌ای که قرار است برگزار شود سهام باشگاه استقلال به فروش خواهد رسید که این شامل همه دارایی‌های باشگاه است و بدهی‌های قطعی و بدهی‌های احتمالی هم جزئی از سهام باشگاه است.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ حضور مهدی قائدی در لیست تیم امید برای دیدار با اردن؛ انتشار آمار گل های استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر

چند خبر کوتاه از استقلال/ بیانیه باشگاه استقلال در واکنش به شایعات؛ عیادت اسماعیلی از یک پرسپولیسی!

چند خبر کوتاه از استقلال/ اعلام زمان آخرین جلسه تمرین استقلال و تقدیر از خط دفاعی مستحکم آبی ها

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار