رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حسینی یکی از بهترین دروازه بان های حال حاضر ایران است و این که حقش بود در تیم ملی باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز،رضا حسن زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر با اشاره به حضور تیم ملی ایران در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا شرایط تیم ملی ایران را برای حضور در این رقابت ها خو دانست و  عنوان کرد تیم ملی شانس قابل توجهی برای قهرمانی در آسیا دارد.

حسن زاده همچنین در مورد آخرین شرایط استقلال، نقل و انتقالات نیم فصل، خط خوردن سید حسین حسینی از تیم ملی و حواشی پیرامون او صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تیم ملی بسیار پُر مهره است

تیم ملی در هر پست ۳ بازیکن خوب دارد که تفاوت زیادی با هم ندارند و تفاوت آنها تنها در سلیقه سرمربی است که از کدام یک از نفراتش بازی بگیرد.

* تیم های کوچک مقابل ایران انگیزه زیادی دارند

تیم ملی ایران تیم نخست آسیا است و برای همین تیم های کوچکتر مثل ویتنام و یمن مقابل ما انگیزه های مضاعفی دارند. تیم های کوچک می دانندن شانسی برای قهرمانی ندارند اما می توانند با پیروزی بر تیم بزرگ ایران دیده شوند که این انگیزه آنها را زیاد می کند. لذا تیم ملی ایران نباید در این مسابقات هیچ تیمی را دست کم گرفته و از همان بازی نخست باید با همه توان در میدان حضور پیدا کند.

* چرا نباید از ایران انتظار قهرمانی داشت؟

وقتی ما بهترین بازیکنان آسیا را داریم، بهترین مربی شاغل در آسیا را داریم، بیشترین ثبات را در یک دهه اخیر فوتبال آسیا داریم و ده ها فاکتور مثبت دیگر، چرا نباید انتظار قهرمانی از این تیم داشته باشیم؟ 

* حق حسینی بود در لیست تیم ملی باشد

حسینی یکی از بهترین دروازه بان های حال حاضر ایران است و این که حقش بود در تیم ملی باشد یا خیر سوالی است که کی روش باید پاسخ آن را بدهد. اما حسینی به جز تیم ملی، دروازه بان استقلال هم هست و نسبت به این تیم هم وظایف و تعهداتی دارد. او هم مثل هر دروازه بان خوب دیگری به حق انتظار دارد که دروازه بان فیکس و شماره یک تیمش باشد.

* حسینی وظیفه دارد با بالاترین کیفیت تمرین کند

وظیفه حسینی در قبال استقلال این است تا زمانی که قرارداد دارد، با بالاترین کیفیت ممکن تمرین کرده و تصمیم گیری در خصوص بازی کردن یا نکردن را به شفر واگذار کند. این در اختیار سرمربی است که تصمیم بگیرد کدام بازیکن بازی کند و کدام نه.

* رحمتی این فصل در بهترین فرم قرار دارد

البته که رحمتی هم در بهترین فرم ممکن قرار دارد و او هم به حق این انتظار را دارد که در ترکیب ثابت قرار داشته باشد. مگر عملکرد رحمتی در این فصل بد بوده؟ لذا بهترین کار اعتماد به شفر است و احترام گذاشتن به تصمیم او.

* مدیران استقلال دقت زیادی در نقل و انتقالات داشته باشند

مجموعه مدیران و کادر فنی باشگاه یک بار سر خرید بازیکن خارجی در ابتدای فصل مرتکب اشتباه شدند و حق دارند برای نیم فصل دوم با دقت بیشتری به انتخاب بازیکن خارجی دست بزنند. فرصت زیادی که صرف نقل و انتقالات زمستانی می شود هم ناشی از همین دقت است.

* استقلال به جز دروازه در باقی خطوط نیاز به تقویت دارد

استقلال به جز خط دروازه، در هر سه خط به بازیکن نیاز دارد. حتی اگر ما لیگ برتر را هم کنار بگذاریم برای لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان تاثیرگذار و با کیفیتی نیاز داریم. قاطعانه می گویم این تیم با این ظرفیت برای آسیا مشکل خواهد داشت.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار