امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی از سرمایه‌های استقلال است و قطعاً حضور ایشان می‌تواند برای باشگاه بزرگ استقلال بسیار مفید باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفتوگو با بخش خبری شبکه سه سیما درباره اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادرفنی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مجیدی می تواند برای باشگاه بزرگ استقلال بسیار مفید باشد

همیشه ارتباط من با فرهاد مجیدی خوب بوده و به خصوص پس از حضور من در استقلال این رویه ادامه داشت. فرهاد مجیدی از سرمایه‌های استقلال است و قطعا حضور ایشان می‌تواند برای باشگاه بزرگ استقلال بسیار مفید باشد. امیدوارم ایشان در کنار شفر هم بر تجربیات خودش بیافزاید و هم بتواند به ما کمک کند که قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

* فورکل  هم در کمپ قطر به جمع کادرفنی اضافه می شود

به جز آقای فرهاد مجیدی که به زودی در خدمتشان هستیم و قرار است که در روز یکشنبه به کمپ قطر اضافه شود آقای مارتین فورکل، یکی از مربیان جوان آلمانی است که طی مکاتباتی که از ماه قبل با فدراسیون فوتبال آلمان داشتیم از آن‌ها درخواست کردیم یک مربی جوان و بارزومه که در تیم‌های پایه هم کار کرده به جمع ما اضافه شود و طی مذاکره‌ای که با آقای شفر داشتیم آقای مارتین فورکل که از مربیان خوب، جوان تر هستند به کادر ما اضافه خواهند شد.مقدمات کار برای حضور در کمپ دو هفته‌ای قطر فراهم شده که یکشنبه تیم به سوی دوحه قطر پرواز خواهد کرد.

* جذب امانوئل آدبایور اصلا واقعیت ندارد

من در فضای مجازی این خبر را دیدم و اصلاً واقعیت ندارد. در خصوص جذب بازیکن از ماه گذشته با توجه به نیاز و درخواست آقای شفر لیستی تهیه شد و با تک تک آن‌ها به طور مستقیم و بدون واسطه صحبت کردیم و با توجه به محدودیت‌هایی که ما داریم نظیر محدودیت‌های مالی با این بازیکنان وارد مذاکره شدیم.

* تمام قد از حسین حسینی حمایت می کنیم

آقای حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال است. ایشان تا پایان فصل با ما قرارداد دارد و اصلاً جزء خروجی‌ها نیست و تمام قد از او حمایت می‌کنیم و جزو سرمایه‌های ما به حساب می‌آید.

* منتظر جواب جپاروف هستیم

آقای جپاروف با این بازیکن قبلاً صحبت کردیم و پیشنهاد هم به ایشان دادیم و قسمتی از طلب ایشان را پرداخت کردیم. منتظر جواب ایشان هستیم و در غیر اینصورت از نام ایشان صرف‌نظر خواهیم کرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار