تیم فوتبال استقلال

به دلیل مشکلات مالی که گریبان گیر باشگاه استقلال است، اردوی آماده سازی نیم فصل این تیم که قرار بود در قطر برگزار شود، فعلا لغو شد!

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه قرار بود اعضای تیم فوتبال استقلال امروز راهی کشور قطر شوند اما این سفر به دلیل مشکلات مالی موقتا لغو شده است.

مسئولان استقلال چندی پیش به بازیکنان قول دادند تا مبالغی از قراردادشان را به حسابشان واریز کنند اما این اتفاق تا امروز رخ نداده و به همین علت سفر آبی پوشان به کشور قطر در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

امیر حسین فتحی جمعه شب در گفت و گو با بخش خبری ساعت 19:30 شبکه سوم سیما گفته بود:

مقدمات کار برای حضور 2 هفته ای برای کمپ قطر فراهم شده و ان شاالله تیم یکشنبه راهی قطر خواهد شد.

با این شرایط استقلالی ها هنوز بلیت سفر به قطر را هم تهیه نکرده اند و مسئولان این باشگاه باز هم در تلاش هستند تا به هر شکل ممکن این تیم را راهی کشور قطر کنند.

وینفرد شفر نیز روز گذشته به تهران سفر کرد تا شرایط آبی پوشان را بررسی کند اما او فعلا با دردسرهای مالی باشگاه مواجه شده است.

به گزارش استقلال نیوز، تمرینات استقلال باید از پانزدهم دی ماه آغاز می‌شد، اما به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان، آنها راضی به برگزاری تمرین در این تاریخ نشدند. وینفرد شفر، سرمربی آلمانی آبی‌پوشان نیز در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به مشکلات باشگاه و اردوی آینده استقلال اشاره کرده و ابراز امیدواری کرده بود که این مشکلات حل شود.

در حالی که قرار بود تمرین امروز از ساعت 11:00 در زمین پژوهشگاه نفت آغاز شود، اما باز هم به دلیل مشکلات مالی، تمرین لغو شد. مسئولان استقلال تلاش‌های زیادی کردند تا بتوانند از اسپانسر پولی دریافت کرده و به بازیکنان بدهند، اما تاکنون موفق به این کار نشده‌اند. این در حالی است که اردوی استقلال در قطر نیز هنوز نهایی نشده است و مشخص نیست که چه تاریخی آبی‌پوشان راهی این کشور می‌شوند تا اردوی خود را برگزار کنند.

در همین رابطه هادی مباشری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره اعتصاب بازیکنان استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌ خود و عدم حضورشان در تمرین امروز(یکشنبه) اظهار داشت:

ما و اسپانسر باشگاه تعهداتی داریم و باید به آن عمل کنیم و پول بازیکنان را بدهیم. قرار است مدیرعامل باشگاه با بازیکنان صحبت و این مشکل را حل کند.

پرواز تیم برای فردا است و برای امروز نیست. بلیت سفر به قطر و هتل رزرو شده و اگر مشکلات مالی را امروز حل کنیم، تیم فردا راهی قطر می‌شود.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
احسان تاجی
0 #1 احسان تاجی 1397-10-16 21:30
با این وضعیت با این شاهکار شفر و مدیران این فصل رو هم از دست دادیم و تو آسیا هن آبروریزی نکنیم شانس اوردیم تیم لنگ چندین روزه تمریناش شروع شده اونهم سخت دارن تمرین میکنن ولی تیم ما هنوز یه جلسه تمرین نکرده و بعد بگید تیم چرا نتیجه نمیگیره.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار