محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: هواداران مراقبت کرده و باعث نشوند تا شفر تحت الشعاع محبوبیت زیاد مجیدی قرار گیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص پیوستن مجیدی به کادر فنی روندصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* هواداران باعث نشوند شفر تحت الشعاع مجیدی قرار بگیرد

ورود فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال را به فال نیک گرفته و امیدوارم این موضوع باعث یک وفاق کامل بین همه استقلالی‌ها شود. فرهاد از سرمایه‌های باشگاه استقلال است و از محبوبیت خاصی بین هواداران برخوردار است. او تازه اول راهش در مربیگری است و من به نوبه خودم خوشحالم آغاز راه مربیگری او از تیمی بوده که به آن تعلق دارد. هواداران استقلال از امروز وظیفه سنگین تری در قبال تیم شان دارند و باید در وهله اول از فرهاد مجیدی بعنوان یکی از سرمایه‌های تیم شان مراقبت کرده و باعث نشوند تا شفر هم تحت الشعاع محبوبیت زیاد مجیدی قرار گیرد.

* این تیم بیش از هر چیز به بازیکن نیاز دارد

البته حضور مجیدی در استقلال اتفاق خیلی خوبی است اما باید اذعان داشت که تیم در این برهه زمانی بیشتر از مربی به بازیکن نیاز داشت. امیدوارم نقل و انتقالات در حاشیه اضافه شدن مجیدی به کادر فنی کمرنگ نشود. چون ابزار اصلی هر تیمی برای موفقیت بازیکن است و ما می‌دانیم که این تیم بیش از هر چیزی به بازیکن نیاز دارد.

* مجیدی آلترناتیو شفر نیست

هواداران باید این را بدانند فرهاد مجیدی تنها دستیار شفر است و به استقلال نیامده تا آلترناتیو او باشد. امیدوارم این تیم از همان هفته‌های نخست نتایج لازم را بگیرد اما در غیر اینصورت نباید به خاطر حضور فرهاد روی نیمکت، عرصه بر شفر تنگ شود. حضور روی نیمکت استقلال بهترین فرصت برای تجربه اندوزی فرهاد مجیدی است. به خصوص که کنار یک مربی کاربلند مثل شفر این اتفاق برای او افتاده است.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار