مصطفی آجورلو

در پایان جلسه امروز مدیران باشگاه ها و رئیس فدراسیون فوتبال، مدیرعامل باشگاه استقلال به عضویت کارگروه تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر فوتبال در آمد.

            

به گزارش استقلال نیوز، در جلسه امروز (چهارشنبه) مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با شهاب‌الدین عزیز‌ی خادم رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شد یک کارگروه تحت عنوان کارگروه چابک‌سازی تبلیغات محیطی تشکیل شود.

بر همین اساس اعضای کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوق، اجرایی و تعیین فرآیند برون سازمانی سازمان لیگ که پیش از این معرفی شده‌ بودند به همراه سه فرد جدید کارگروه تبلیغات محیطی را تشکیل می‌دهند.

اعضای این کارگروه عبارتند از: بهرام رضاییان، مهرداد سراجی، غلامرضا رفیعی، حسین آل اسحاق، محمدرضا براتی، صادق رئیسی‌کیا که پیش‌تر از سوی رئیس فدراسیون به عنوان اعضای کارگروه تخصصی انتخاب شده بودند به همراه مجید صدری (سرپرست باشگاه پرسپولیس)، مصطفی آجورلو (مدیرعامل استقلال) و سعید عباسی (رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال) که به تازگی انتخاب شده‌اند.

گرشاسبی نیز از ابتدا عضو گروه امکان سنجی حقوق، اجرایی و تعیین فرآیند برون سازمانی سازمان لیگ بود که گفته می‌شود استعفا کرده است.

به گزارش استقلال نیوز، اکبر محمدی مدیرعامل پیکان در پایان جلسه امروز از پیشنهاد فوق العاده مدیرعامل استقلال صحبت کرد و گفت:

در نهایت پیشنهاد مدیرعامل استقلال خیلی خوب بود. آجورلو عنوان کرد اگر باشگاه‌های لیگ برتری به او اعتماد کنند، هم به واسطه بازی‌هایی که با استقلال و پرسپولیس خواهند داشت و هم بقیه بازی ها در لیگ، 8 میلیارد تومان در اختیار باشگاه‌ها می‌گذارد.

من خودم حتما استقبال می کنم از این رقم چون چند برابر رقم سازمان لیگ است. اگر واقعا محقق شود یک قدم مهم و اتفاق بسیار مثبتی خواهد بود که تا به حال در فوتبال ما سابقه نداشته است.

اخبار رسمی استقلال

 


مطالب مرتبط:

فرشید سمیعی: تفاهم حاصل شد؛ تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به استقلال واگذار می‌شود

"تبلیغات‌محیطی‌حق‌ماست" به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شد

پای رانت و صدها میلیارد پول بی‌حد و حساب در میان است/ دلیل مخالفت سازمان لیگ با اهدای حق تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال..

بیانیه باشگاه استقلال خطاب به سازمان لیگ/ مشکلات و مانع تراشی‌ها خللی در عزم و اراده این باشگاه وارد نمی‌کند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار