نفت مسجد سلیمان

با وجود رضایت اولیه تیم نفت مسجد سلیمان به تعویق بازی با استقلال به یکباره مسئولین این تیم نظر خود را تغییر دادند و خواستار انجام بازی در همان زمان قبلی شدند!

  

به گزارش استقلال نیوز، با وجود موافقت اولیه تیم نفت مسجد سلیمان به تعویق بازی هفته ششم مقابل استقلال تهران سخنگوی این باشگاه مخالفت این باشگاه را با تغییر زمان بازی اعلام کرد!

ابوذر شجاعی سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره لغو دیدار این تیم برابر استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر با تصمیم سازمان لیگ، در گفتگو با ایسنا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* به لغو بازی بدون اطلاع ما، اعتراض داریم

ما به این که دیدارمان برابر استقلال تهران، بدون اطلاع باشگاه نفت لغو می‌شود، معترض هستیم و باید موافقت ما نیز گرفته می‌شد. این موضوع هنوز به اطلاع باشگاه نفت مسجدسلیمان نرسیده و تنها از سوی رسانه‌ها اعلام شده است.

ما به این که بازی بدون اطلاع ما لغو می‌شود، معترض هستیم و باید موافقت باشگاه نفت نیز گرفته می‌شد. مجموعه باشگاه نفت مسجدسلیمان شدیدا با لغو این دیدار مخالف است. در پنج بازی که تاکنون برگزار کرده‌ایم، سه دیدار خارج از خانه بوده است و اگر بازی با استقلال هم لغو شود باید در هفته هفتم مجددا یک دیدار خارج از خانه را برابر سایپا انجام دهیم که از نظر هیچ منطق و قانونی قابل قبول نیست.

* سازمان لیگ ما را دچار بحران می کند

این تصمیم سازمان لیگ تیم ما را دچار مشکل می‌کند و سازمان لیگ نباید به خاطر رعایت حال باشگاه استقلال، نفت مسجدسلیمان را دچار بحران کند. باید هنگام گرفتن این تصمیم، شرایط باشگاه ما نیز لحاظ می‌شد نه این که تنها به شرایط استقلال توجه می‌کردند. هواداران نفت نیز برای بازی روز پنج‌شنبه برابر استقلال تهران و حضوری پرشور آماده هستند و ما هم هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار نداریم و تدارکات لازم دیده شده است.

به گزارش استقلال نیوز، سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به صحبت های سخنگوی باشگاه نفت مسجد سلیمان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

وقتی یک تیم بنا به دلایلی تغییر روز یا ساعت یک مسابقه را دارد در این شرایط باید تیم حریف با ‏این درخواست موافقت کند اما در مساله بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان شرایط متفاوت است و این بازی بر اساس مقررات لغو ‏شده است ولی در خصوص بازی پرسپولیس و نساجی با توجه به این که تیم پرسپولیس یک بازیکن در اردوی تیم ملی داشت، تیم ‏نساجی باید با تغییر روز بازی موافقت کند که بعد از موافقت تیم نساجی این دیدار در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۹۷ در ساعت ‏‏۱۸:۴۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

در حال حاضر استقلال شش بازیکن در تیم ملی دارد وبازی دوستانه تیم ملی با ازبکستان ‏در روز ۲۰ شهریور برگزار می‌شود بنابراین استقلال نمی‌تواند مطابق قانون ۴۸ ساعت بعد از بازی تیم ملی، ملی پوشان خود ‏را در اختیار داشته باشد بنابراین در این مورد دیگر نیازی به موافقت حریف برای لغو مسابقه نیست و لغو دیدار کاملا قانونی ‏انجام شده است. قانون ۷۲ ساعت برای ملی پوشان باید رعایت شود که در این صورت بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان باید در ‏روز ۲۳ شهریور انجام می‌شد که به دلیل حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی با السد در روز ۲۶ شهریور نمی‌توانست ‏در روز ۲۳ شهریور با نفت مسجدسلیمان بازی کند.‏

خبرگزاری ایسنا

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1397-06-20 01:06
خفه شید بابا، همه واسه استقلال هار شدن و پررو شدن، و برعکس برا اون لنگی های پا پتی همیشه پاچه خواری میکنن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار