روزبه چشمی

مدافع ملی پوش استقلال گفت: متأسفانه بعضی اتفاقات فقط در کشور ما رخ می‌دهد که همه فقط انتقاد می‌کنند و برخی حرف از نتیجه نگرفتن تیم ملی می‌زنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی بازیکن ملی پوش تیم استقلال در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط اردو در کشور قطر؟

به خبرنگاران خسته نباشید می‌گویم. تمرینات خوبی داشتیم. بازی دوستانه مقابل فلسطین برگزار کردیم. تمرینات را به خوبی دنبال می‌کنیم تا در آخرین بازی دوستانه به مصاف قطر برویم.

* کارلوس کی‌روش اعلام کرد سه هفته همه تحمل کنند و مصاحبه‌ای علیه تیم ملی انجام ندهند اما با این وجود همچنان شاهدیم برخی مصاحبه‌ها علیه تیم ملی انجام می‌شود نظر شما چیست؟

این تیم ملی کشور ما است برایمان نتیجه نگرفتن هیچ سودی ندارد اما از کسب نتیجه بازیکنان، کادر فنی، فدراسیون و همه فوتبال ایران سود می‌برند. متأسفانه این اتفاقات فقط در کشور ما رخ می‌دهد که همه فقط انتقاد می‌کنند و برخی حرف از نتیجه نگرفتن می‌زنند و این خیلی عجیب است. ما این مسائل را در کشورمان می‌بینیم اگر تیم نتیجه نگیرد برای همه بد است تمام تمرکز بچه‌ها روی موفقیت تیم ملی است و امیدوارم تمام پیشکسوتان هم از ما حمایت کنند تا به موفقیت برسیم.

* آیا کمبودی احساس نمی‌کنید؟

کمبودهایی حتی قبل از جام جهانی وجود داشت و بعد از جام جهانی هم کمبودهایی بود اما ما از روزی که به قطر آمدیم در صحبت‌هایمان هم گفتیم همه چیز را کنار می‌گذاریم و فقط تمرکزمان روی کسب نتیجه است اما به هر حال کمبودها بوده و همچنان هم هست.

* با توجه به عملکرد تیم ملی در جام جهانی برخی می‌گویند تیم ملی باید قهرمان شود موافقید؟

قطعاً تیم ما پتانسیل قهرمانی دارد اما بدون شک قهرمانی راحت نیست. اگر راحت بود ما در این چند سال چند قهرمانی به دست می‌آوردیم. گروه‌ راحتی نداریم. فوتبال ما بزرگ است و ما با توجه به عملکردمان در جام جهانی این شانس را داریم که موفق شویم همچون سال‌های گذشته که این شانس را داشتیم. امسال هم تیم‌هایی مثل ما، استرالیا، ژاپن، کره و... شانس قهرمانی دارند اما به هیچ‌وجه این کار راحت نیست و نباید فکر کنیم کار ساده‌ای در پیش داریم.

* اخیراً از شما در پست هافبک استفاده می‌شود و شرایطش در این پست چطور است؟

این نظر سرمربی است. من قبل از این در دفاع بازی می‌کردم و در هر پستی که بتوانم کمک کنم تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا به تیم ملی کمک کنم.

اخبار جام ملت های آسیا2019

 


مطالب مرتبط:

روزبه چشمی: کی روش به ما روحیه جنگندگی داده است؛ چهار تیم مدعی قهرمانی هستیم!

روزبه چشمی: هدفمان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است؛ بعد از جام جهانی از ما حمایت نشد!

روزبه چشمی: تفاوت زیادی با حریفان مان داریم؛ روزهای فیفا را نباید از دست دهیم!

روزبه چشمی: طول درمان مصدومیتم گذشته است؛ کی‌روش هر بازیکنی را که به تیم ملی دعوت کرده رویش نظر دارد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار