ایمان عالمی

پیشکسوت تیم استقلال گفت: با توجه به بازی‌های خوبی که تیم ملی در جام‌جهانی انجام داده، انتظارات از این تیم بالا رفته و مردم به جز قهرمانی تیم ملی، به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط تیم ملی قبل از شروع جام ملت‌های آسیا، بازی های تدارکاتی قبل از این تورنمنت، شانس قهرمانی ملی پوشان در این رقابت ها و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* می توانیم یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از جام ملت‌ها باشیم

با توجه به وضعیت تیم ملی، نفرات این تیم تقریباً همگی بازیکنانی هستند که در جام‌جهانی حضور داشته و با یکدیگر به طور کامل از لحاظ تاکتیکی آشنا هستند که این می‌تواند کمک مؤثری برای تیم ملی باشد.

با توجه به اینکه در رنکینگ آسیا اول هستیم، می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات جام ملت‌ها باشیم؛ البته مصدومیت چند بازیکن شاید در عملکرد تیم ملی تأثیرگذار باشد اما مطمئناً کی‌روش آنقدر بازیکنان خوبی دارد که بتواند این مشکل را تا حدودی برطرف کند.

* بازی های دوستانه تیم ملی در حد استاندارد نبود

طبیعتاً نتوانستیم با توجه به شرایط، بازی‌های تدارکاتی را با تیم‌های بزرگ و صاحب نام انجام دهیم البته در مجموع بازی‌های ما کم بوده و نتوانستیم به حد استاندارد لازم برای آمادگی یک تیم، بازی داشته باشیم اما اعتقاد دارم مجبوریم با همین بازی‌ها، آماده حضور در جام ملت‌های آسیا شده و منتظر این باشیم تا ببینیم تیم ملی کشورمان چه عملکردی خواهد داشت.

* عملکرد خوب در جام جهانی انتظارات را از تیم ملی بالا برده است

با توجه به بازی‌های خوبی که تیم ملی در جام‌جهانی انجام داده، انتظارات از این تیم بالا رفته و مردم به جز قهرمانی تیم ملی کشورشان، به چیز دیگری فکر نمی‌کنند؛ آنها متوجه شده‌اند که این تیم همان تیم حاضر در جام‌جهانی بوده و با توجه به بازی‌های خوب این تیم که در آن تورنمنت بزرگ انجام داده، حالا همه انتظار دارند که در جام ملت‌های آسیا، فوتبال کشورشان به قهرمانی دست پیدا کند.

* لژیونرهای ما همگی از لیگ داخلی به اروپا رفتند

باید توجه داشته باشیم تمام بازیکنانی که این روزها لژیونر شده‌اند، همگی از لیگ داخلی به اروپا راه پیدا کرده‌اند بنابراین بازیکنان داخلی ما با کیفیت هستند و مطمئناً می‌توانند در کنار لژیونرها که از تجربه بازی در اروپا برخوردار هستند، استفاده کرده و یک تیم پرقدرت را تشکیل دهند. همچنین این امیدواری را در بین مردم و اهالی فوتبال به وجود بیاورند که می‌توانند در پایان جام ملت‌ها به قهرمانی برسند.

* قدرت های دیگر آسیا از نظر پول و امکانات بی نظیر هستند

شرایط کره جنوبی، ژاپن و عربستان با ما فرق می‌کند، آنها امکانات خوبی دارند، از نظر پول و سرمایه‌گذاری بی‌نظیر هستند و ما نمی‌توانیم خودمان را با آنها قیاس کنیم. این کشورها سال‌هاست که با سرمایه‌گذاری درست، آوردن مربیان خارجی با کیفیت و حضور بازیکنان باتجربه اروپایی در لیگ‌های کشورشان، به رشد و شکوفایی دست پیدا کرده‌اند و مطمئناً اگر به هر دلیلی، ما در این تورنمنت به آنها برخورد کنیم، بازی‌های سختی در پیش خواهیم داشت ولی امیدوارم بتوانیم با یک بازی منطقی، به دور از حاشیه و احساسی، نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

* باید به قهرمانی تیم ملی در جام ملت ها امیدوار باشیم

همه باید امیدوار باشیم که تیم ملی کشورمان به قهرمانی دست پیدا کند و این امر میسر نخواهد بود؛ مگر با همت و تلاش بازیکنان و حمایت مردم و مسئولان کشور.

اخبار جام ملتهای آسیا 2019

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار