میرشاد ماجدی

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و پیشکسوت استقلال گفت: تدارکات تیم ملی ایران برای جام ملت‌ها بی‌سابقه بوده و با این همه حمایت تیم ملی حتما باید قهرمان آسیا شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با مهر، در خصوص شرایط تیم ملی پیش از آغاز جام ملت های آسیا صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

* فدارسیون برای تیم ملی سنگ تمام گذاشته است

تاکنون در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته هیچ تیمی به اندازه این تیم ملی کنونی از سوی فدراسیون حمایت شود. فدراسیون برای این تیم سنگ تمام گذاشته و فراتر از توان انتظارات کی‌روش را فراهم کرده است. با این همه حمایت و این سطح توانمندی که من از بازیکنان و کادر فنی می بینیم، انتظارم بعنوان یک پیشکسوت فوتبال تنها قهرمانی در آسیا است و چیزی کمتر از قهرمانی نمی‌تواند ما را قانع کند. فدراسیون برای حمایت این تیم خیلی زحمت کشیده است. همینطور بازیکنان و اعضای کادر فنی و این وظیفه تیم ملی را در این تورنمنت سخت و سخت تر می‌کند.

* شانس ایران برای قهرمانی بیشتر از رقباست

ماجدی با اشاره به حضور پر قدرت تیم‌های کره، ژاپن، عربستان و استرالیا در این مسابقات بیان داشت: این سه چهار کشور هم با هدف قهرمانی وارد این مسابقات شده‌اند، اما باز هم شانس تیم ملی ایران بیشتر از دیگر تیم‌های آسیایی برای قهرمانی است. شاید فوتبال ایران به لحاظ سرمایه گذاری و امکانات سخت افزاری از کشورهای مترقی آسیایی عقب‌تر باشد، اما ما یک نیروی انسانی فوق العاده‌ای داریم که همیشه این نقطه ضعف را مرتفع کرده است و باعث پیشی گرفتن ما از دیگر تیم‌های آسیایی شده است. 

* استقلال حداقل به 3 بازیکن تاپ نیاز دارد

از چند ماه پیش هم بارها در مصاحبه‌هایم گفته بودم که این تیم حداقل به ۳ بازیکن تاپ نیاز دارد. آبی پوشان در نیم فصل دوم باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به موازات لیگ برتر به میدان بروند و قطعا حضور در دو جام باعث خستگی، محرومیت و مصدومیت‌هایی می‌شود و کمیت بازیکنان هم به موازات کیفیت آن باید بالا برود. البته باشگاه مدیران و مربیان باتجربه و کاربلدی دارد که بهتر از ما که بیرون از گود هستیم شرایط تیم شان را لمس می کنند و در این فرصتی که تا نیم فصل دوم داریم حتما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

اخبار جام ملت های آسیا2019

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار