وینفرید شفر

سرمربی استقلال با بیان اینکه مطالب منتشر شده از قول او در روزنامه البیان امارات کذب است، عنوان کرد در جام‌ ملت‌ها طرفدار ایران خواهد بود.

  

 به گزارش استقلال نیوز، روزنامه البیان چاپ امارات در شرایطی گفت و گویی از وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال منتشر کرد که این مصاحبه تکذیب کرد صحبت های شفر در گفت وگو با سایت باشگاه را در ادامه می خوانید:

 

* مصاحبه ای در مورد جام ملت ها انجام ندادم

این صحبت های موضع رسمی من در مورد تیم ملی و مسابقات جام ملت ها است و از مطلب منتشر شده از جانب خودم غافلگیر شدم زیرا من هیچ مصاحبه ای در مورد جام ملت ها انجام ندادم.

* تیم ملی ایران مورد علاقه من است

تردیدی وجود ندارد که تیم ملی ایران در این دوره تیم ملی مورد علاقه من است. ژاپن و کره جنوبی دو تیم قدرتمند آسیا هستند اما من به دنبال موفقیت ایران هستم. بیشترین استعدادها، بهترین اخلاق و روحیه جنگدنگی. من حتی می توانم از این تیم ملی با عنوان "نسل طلایی" نام ببرم. فکر می کنم تیم ایران بتواند قهرمان جام ملت ها بشود و این بهترین فرصت برای این افتخار است. در سالهای آینده  کار سختی در پیش است به دلیل اینکه سایر کشورهای آسیایی به سرعت در حال پیشرفت هستند. حتی کشور کوچکی مانند ویتنام در پنج سال گذشته پیشرفت بسیار خوب و سریعی داشته است. در 4 سال آینده هم پیشرفت خوبی از فوتبال چین، ویتنام و تایلند خواهیم دید. شاید در استرالیا و همینطور قطر. هند سرمایه گذاری میلیون دلاری روی فوتبال انجام داده است. ژاپن و کره جنوبی از قبل در سطح خوبی قرار دارند و حتی بهتر هم شده اند. سال 2019 برزگترین فرصت برای موفقیت فوتبال ایران است و من برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم.

* تمرکز همه فوتبال ایران روی جام ملت ها است

این بسیار مهم است که پس از پایان جام ملت های آسیا، لیگ و تیم ملی کنار هم باشند. ما باید از خودمان بپرسیم برای پیشرفت فوتبال ایران چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ از رده های پایه تا تیم ملی بزرگسالان. ما باید دنبال راهکار منطقی و هوشمندانه باشیم برای توسعه فوتبال ایران. الان تمرکز همه فوتبال ایران روی جام ملت ها است.

 اخبار جام ملتهای آسیا 2019

 


 مطالب مرتبط:

وینفرید شفر: هیچ تیمی مانع قهرمانی ژاپن نمی شود؛ امارات در فوتبال پیشرفتی نکرده است

آخرین دیدار دوستانه تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹/ قطر باز هم مقابل شاگردان کی روش زانو زد!

حسین تراب پور: نباید هیچ تیمی را ضعیف بدانیم؛ همه باید متحد شویم

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار