کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی گفت: فشاری روی تیم خود برای کسب عنوان قهرمانی احساس نمی‌کنم زیرا مدعی اصلی قهرمانی کشورهایی نظیر ژاپن، استرالیا و کره جنوبی هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امشب تیم ملی در امارات در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت شاگردانش قبل از برگزاری دیدار مقابل یمن صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تمام تمرکز ما روی بازی با یمن است

به بازی اول نزدیک می‌شویم و هیجان شروع مسابقات را حس می‌کنیم. ما نمی‌توانیم به حاشیه‌ها بپردازیم، تمام تمرکز ما باید روی بازی با یمن باشد، کارمان را ادامه می‌دهیم با اعتماد به نفس و اطمینان خاطری که باید گسترش دهیم و آرامش کامل داشته باشیم.

* ترجیح می‌دهم در مورد محتویات جلسه با تاج حرفی نزنم

ترجیح می‌دهم صحبتی در مورد جلسه با مهدی تاج نداشته باشم، اطلاعیه‌ای منتشر شده است که بهتر است من در موردش صحبت نکنم. مطمئنا به جناب تاج ریاست فدراسیون خوشامد می‌گوییم اما بهتر است من درباره محتویات جلسه حرفی نزنم.

* جهانبخش حرکت رو به جلویی دارد

علیرضا جهانبخش رو به جلو کارش پیش می‌رود و امیدهای مثبت و خوبی در موردش داریم.

* در امارات رختکن و زمین تمرین اختصاصی نداریم!

ما با شرایطی مواجه هستیم که تیم‌های مختلفی در کنار تیم ملی در حال تمرین هستند. همین شرایط از ابتدا بوده است البته این گونه توافق شده بود که مسئولان برگزاری این زمین را به طور اختصاصی به تمرین تیم ملی بدهند. اما اکنون می‌بینیم ژاپن هم در اینجا تمرین می‌کند،‌ حتی رختکن هم به طور اختصاصی برای ما نیست و باید با تیم‌های دیگر از آن استفاده کنیم، عمان هم در اینجا تمرین می‌کند. این سؤال را باید مسئولان در موردش صحبت کنند. ما کارمان را انجام می‌دهیم بدون اینکه بگذاریم این مسائل حواس‌مان را پرت کند. این ها نشان دهنده مسائل حرفه‌ای است. ما نباید حواس‌مان به این مسائل پرت شود. باید به وظایف‌مان اشراف داشته باشیم.

* در مورد میزبانی امارات رسانه ها قضاوت کنند

نتیجه‌گیری در مورد سطح میزبانی امارات را بر عهده شما می‌گذاریم، بگذارید تمرکز من روی کارهای فنی باشد. تنها می‌توانم این مسئله را بگویم که ما به وظایف و تعهدات‌مان پایبند بودیم نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد. از من در موردش نپرسید.

* خنده کی‌روش به احتمال قهرمانی ایران یا ژاپن

{کی‌روش در مورد اینکه ژاپن وایران شانس‌های اول قهرمانی هستند، فقط خندید و پاسخی به این سؤال نداد.}

* ژاپن، استرالیا و کره مدعی قهرمانی هستند

به هیچ عنوان فشاری روی تیم خود برای کسب عنوان قهرمانی احساس نمی‌کنم زیرا مدعی اصلی قهرمانی کشورهایی نظیر ژاپن، استرالیا و کره جنوبی هستند. و ما تمرکزمان روی اولین بازی با یمن است.

* تیم هایی مدعی قهرمانی هستند که بازیکن و آماده‌سازی خوبی داشته باشند

ایران در رده‌بندی آسیا اول است و به زعم شما باید قهرمان شود، اما تیم‌هایی می‌توانند مدعی قهرمانی باشند که هم بازیکن خوب و هم آماده سازی خوب داشته باشند، ما بازیکنان خوبی داریم.

* مهرداد مسعودی به روند آماده سازی ما ضربه زد!

روند آماده سازی تیم ایران خوب است اما مشکلاتی هم داشتیم و شما(خطاب به یک رسانه خارجی) اجازه دادید صحبت‌هایی مطرح شود ولی متاسفانه ما هم مشکلاتی داشتیم. مهرداد مسعودی با صحبت‌هایی که کرد به آماده سازی ما ضربه زد و باعث شد مشکلات ما دو چندان شود. از آقای مهرداد مسعودی در این مورد بپرسید.

* حضورم در کلمبیا را از مسعودی بپرسید

حضورم در تیم ملی کلمبیا را هم از مهرداد مسعودی بپرسید من اطلاعی ندارم. این مشکل من نیست،‌ مشکل مهرداد مسعودی است!

اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار