تمرین تیم ملی فوتبال در امارات

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی دیدار با یمن با حضور علیرضا جهانبخش برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی ایران از ساعت 17:30 به وقت ابوظبی جدی‌ترین تمرین خود را برای دیدار مقابل یمن در زمین کریکت استادیوم برگزار کرد.

حواشی تمرین امروز را در زیر می‌خوانید:

* مطابق روزهای گذشته، تعدادی از هواداران تیم ملی برای تماشای تمرین ملی‌پوشان به مجموعه کریکت آمدند که این‌بار با هماهنگی حراست تیم ملی فوتبال مجوز تماشای برنامه‌های تاکتیکی را پیدا کردند.

* مثل روزهای اخیر باز هم تعدادی از خبرنگاران خارجی در محل تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند.

* علیرضا جهانبخش که طی روزهای اخیر در کنار ملی‌پوشان تمرین نمی‌کرد، امروز در کنار سایر بازیکنان در کارهای گروهی شرکت داشت.

* پیش از شروع تمرین علیرضا بیرانوند دستان خود را بانداژ کرد که این موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورد اما گلر اول تیم ملی فوتبال ایران مشکلی برای تمرین و حضور در دروازه ایران نخواهد داشت.

* پیش از آغاز تمرین امروز باز هم بازار شوخی و کُری بین بازیکنان داغ بود. مهدی طارمی، کریم انصاری‌فر و سردار آزمون در رأس این شوخی‌ها قرار داشتند و با ایستادن درون دروازه پنالتی‌های یکدیگر را مهار می‌کردند. در این بین بیرانوند هم وقتی دید طارمی پنالتی‌ها را دفع می‌کند به جمع آنها اضافه شد و با چند واکنش خودی نشان داد.

* چهره خندان بازیکنان تیم ملی و البته صورت در هم فشرده و جدی کارلوس کی‌روش سوژه تصویربرداران حاضر در تمرین امروز تیم ملی فوتبال بود.

* علی قلی‌زاده مثل روزهای گذشته به تمرینات جداگانه پرداخت. این بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

* وریا غفوری و رامین رضائیان پیش از شروع تمرین امروز مشغول کار با رول‌های مخصوص بودند و به همین علت وقتی بازیکنان بدن‌های خود را گرم می‌کردند این دو نفر جدا از سایرین به تمرین پرداختند.

* با گذشت ۲۰ دقیقه از تمرین امروز تیم ملی، نمایندگان رسانه‌های گروهی محل تمرین را ترک کردند.

به گزارش استقلال نیوز، تمرین آخرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با یمن فردا در زمین اصلی ورزشگاه شیخ زاید برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه در اولین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی یمن خواهد رفت.

اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار