سامان قدوس

بازیکنان ملی پوش گفتند: برای قهرمانی در جام ملت‌ها بازی می‌کنیم، هر چند در این تورنمنت تیم ضعیف و بازی آسانی نداریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان ملی پوش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در خصوص وضعیت این تیم صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* اشکان دژاگه

در فوتبال به بازی‌ها که نزدیک می‌شوید همه  روی بازی‌ها زوم می‌کنند و آدرنالین بالا می‌رود. خاصیت فوتبال این است که هر چقدر به انجام یک مسابقه نزدیک می‌شوید کار سخت‌تر می‌شود. تمرینات خوبی انجام دادیم و اردوی خوبی در قطر داشتیم. بازی اول در هر تورنمنتی سخت است. بازی مهمی در مقابل یمن در پیش داریم و مهمترین مسابقه ما در حال حاضر این بازی است. باید خودمان را در این مسابقه نشان دهیم.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه چقدر از یمن شناخت دارد، اظهار داشت: حقیقت این است که از یمن شناخت زیادی ندارم اما همین که آنها به جام ملت‌ها رسیدند نشان دهنده کیفیت این تیم بابت حضور در این مسابقات است. بازی آسانی پیش رویمان نیست. خیلی‌ها می‌گویند بازی آسانی در پیش است اما فوتبال دیگر عوض شده و تیم ضعیفی در دنیا نداریم. شرایط فوتبال عوض شده و باید در 90 دقیقه بجنگیم در زمین نشان دهیم که برترین هستیم.

دژاگه در پاسخ به این سوال‌ که خیلی‌ها می‌گویند با توجه به اینکه تیم ملی سال‌ها در رنکینگ اول بوده باید قهرمان شود، اظهار داشت: به این مسائل دقت نمی‌کنیم. مطرح شدن همین مسائل فکر بازیکنان را مشغول و اذیت می‌کند. همه به جام ملت‌ها آمدند تا در این تورنمنت برنده شوند. باید بازی به بازی فکر کنیم. مهمترین هدف ما بازی با یمن است. به کاپ و این مسائل فعلا فکر نمی‌کنیم و مهمترین هدفمان بازی با یمن است.

* سامان قدوس

ما هر روز قوی تر می‌شویم. می خواهیم برای قهرمانی در جام ملت ها بازی کنیم.

وی درباره اینکه خیلی‌ها می‌گویند تیم ملی باید قهرمان شود، ادامه داد: این تورنمت خیلی سخت است. هیچ بازی آسان نیست اما ما سعی می‌کنیم هر بازی را برنده شویم. ۲ روز دیگر با یمن بازی داریم و باید فعلا به این تیم فکر کنیم.

قدوس در خصوص اینکه یک خبرنگار سوئدی به نام «اریک ناوا» عنوان کرده قدوس پدیده این مسابقات می‌شود افزود: ناوا خبرنگار و فرد خوبی است و حرف‌های او برای من افتخار بزرگی است اما من بازی می‌کنم تا خوشحال شوم. خوشحال می شوم این اتفاق رخ بدهد.

 

اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار