لیگ قهرمانان آسیا

در حالیکه جرایم مالی تیم پیروزی(پرسپولیس) توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا 3 برابر استقلال است اما مافیای رسانه ای سرخ می خواهد این اتفاق را وارونه جلوه دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC، امروز در سایت رسمی خود در خصوص جرایم مالی باشگاه های استقلال ایران و پیروزی(پرسپولیس) اطلاع رسانی کرد.

طبق رای AFC، وریا غفوری، فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال در مجموع ۲۱۲۵۰ دلار جریمه شدند که مبلغ ۶۲۵۰ دلار باید به حساب AFC واریز شود و باقی مبلغ در صورت تکرار لازم الپرداخت می‌شوند.

یعنی باشگاه استقلال به پرداخت ۶۲۵۰ دلار جریمه محکوم شده است.

اما در سوی مقابل تیم پیروزی(پرسپولیس) به دلیل اهانت به تاریخ کشور هند در اینستاگرام خود ۱۷۵۰۰دلار و به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر جریمه شد. همچنین مهدی ترابی به پرداخت ۲۰۰۰هزار دلار جریمه محکوم شد که ۵۰۰ دلار را باید بپردازد و باقی آن در صورت تکرار لازم الپرداخت می‌شود.

یعنی باشگاه پیروزی(پرسپولیس) در مجموع می‌بایست ۱۸۰۰۰ دلار جریمه به حساب AFC پرداخت کند.

به گزارش استقلال نیوز، با یک ضرب و تقسیم ساده متوجه می شویم که تیم حکومتی پیروزی، ۳ برابر استقلال باید جریمه پرداخت کند.

حال اگر تیتر خبرهای رسانه‌های مافیایی را ببینید، متوجه می‌شوید آنها این خبر را معکوس جلوه داده و با جدا کردن خبر جریمه اقدام نژادپرستانه این باشگاه به تاریخ کشور هند، می‌خواهند اینطور القا کنند که استقلال باید جریمه سنگین‌تری پرداخت کند. این حجم از هواداری از یک تیم خاص در بین خبرنگاران در تاریخ ورزش ایران بی سابقه است.

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

جرایم استقلال در بازی های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار