تیم فوتبال استقلال

آیا دروغگویی های مدیریت باشگاه استقلال و بازی او با شعور هواداران و سرمربی تیم و مصاحبه های متناقض چند روز اخیرش به دلیل فشار وزارتخانه ورزش و شخص وزیر است؟

 

به گزارش استقلال نیوز، افتخاری در مصاحبه دیروزش(از اینجا بخوانید) گفته بود: هفته قبل با امید صحبت کردم و او گفت یک هفته دیگر یعنی همین هفته برای صحبت و توافق به باشگاه می‌آید!

ولی افتخاری امشب در تناقضی آشکار و با 180 درجه چرخش عنوان کرد: دو هفته است که به امید زنگ می‌زنیم اما جواب ما را نمی‌دهد، حتی به خسرو پیغام دادیم که به امید بگوید به ما زنگ بزند اما باز هم زنگ نزد!

حال سوال ما این است جناب آقای افتخاری: دُم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!

چرا به هواداران دروغ می گویید؟ برای چه با دروغگویی هجمه ها را از خود و وزارت رنگی ورزش دور می کنید؟ اگر امید جواب شما را نمی داد چرا در مصاحبه قبلیتان گفتید: امید قسم خورد که در استقلال می ماند؟

چرا باید باور کنیم مشکل از امید است و شما مبرا از هر ایراد و اشتباه؟!

مگر ما هواداران مسخره شما و امثال شما هستیم؟ شما آنقدر بی لیاقت هستید و از مدیریت چیزی سرتان نمی شود که در صحبتتان می گویید "قرارداد یک چیز تشریفاتی است"! بله جناب مدیر عامل! قرارداد یک چیز تشریفاتی است!

شما و معاون عشق دوربینتان در این چند سال هر قراردادی بستید به ضرر استقلال بوده و هست و خواهد بود، چون آن را چیزی تشریفاتی می دانید!

صبح شفر در مصاحبه اش اعلام می کند باشگاه(افتخاری و توفیقی) قول داده 2 بازیکن خارجی جذب می کنیم(از اینجا بخوانید)، شب جناب مدیرعامل می گوید ارز نداریم، بازیکن خارجی نمی گیریم! و با بازیکن مصدوم و دیپورتی سپاهان و قلعه نوعی(کریمی) برای جانشینی ستون و فرمانده تیم ما مذاکره می کند! بازیکنی که به زعم بنده، فرشید باقری ده ها برابر او ارزش دارد.

در تیم ما چه خبر است؟ در استقلال چه خبر است؟ این ها(افتخاری و توفیقی) در باشگاه چه کار دارند می کنند و چه بلایی سر استقلال ما می آورند؟ چرا به سرمربی و هواداران دروغ می گویند؟ چرا با شعور هوادار و سرمربی تیم بازی می کنند؟

چرا کسی به داد استقلال ما نمی رسد؟ ننگ بر شما، ننگ بر تبعیض های رنگی وزارتخانه رنگی و ننگ بر قهرمانی هایی که با تضعیف دیگر تیم ها به دست می آید!

عشق کنید جناب وزیر، تدابیر قشنگی که دولت تدبیر و امیدتان امسال برای استقلال بزرگ در نظر گرفته، امسال هم بسیار خوب جواب خواهد داد..

عشق کنید با آقازاده دلبندتان و معاونی که ای کاش همچون گذشته اخبار ورزشی اجرا می کرد!

 

اخبار اختصاصی استقلال

 


مطالب مرتبط:

سیدرضا افتخاری: بازیکن خارجی جذب نمی کنیم؛ قرارداد یک چیز تشریفاتی است!

وینفرید شفر: به جای امید باید بازیکن بهتری جذب کنیم؛ می خواهند استقلال را خراب کنند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار