تیم فوتبال استقلال

با اینکه هر روز مصاحبه جدید و امیدوار کننده ای از سوی مدیران و اعضای هیات مدیره برای تمدید قرارداد ستاره های استقلال در خبرگزاری ها دیده می شود، اما هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست که نیست!

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه بیش از ده روز از آغاز تمرینات پیش فصل تیم فوتبال استقلال می گذرد، هنوز خبری از تیام، جپاروف و غفوری در تمرینات نیست. این بازیکنان مانند چشمی، ابراهیمی، منتطری و حسینی در جام جهانی حضور نداشتند که برای ریکاوری در تعطیلات باشند تا این بهانه برای عدم حضور آن ها در تمرینات برای هواداران قابل قبول باشد.

وینفرید شفر قبل از رفتن به تعطیلات خواستار تیمی کامل برای شروع تمرینات پیش فصل بود اما در حال حاضر تنها سید حسین حسینی، فرشید باقری از بازیکنان ثابت فصل قبل در تمرینات حضور دارند و باقی چند نفر از بازیکنان ذخیره(رحمتی، حیدری، انصاری، سهرابیان، زکی پور، قائدی و..)، صیادمنش و چند بازیکن جوان دیگر به همراه 5 خرید تازه تیم هستند که آن هم به لطف مدیریت قوی دوستان و عدم هماهنگی با کادر پزشکی، 2 بازیکن تازه به خدمت گرفته شده(تیموری و آقاخان) به دلیل مصدومیت به جز چند جلسه ابتدایی دیگر در تمرینات حاضر نشدند.

مصاحبه های اخیر افتخاری، توفیقی و سایر اعضای هیات مدیره در دو سه روز اخیر را که می خوانیم(در قسمت مطالب مرتبط این مصاحبه ها را بخوانید) تنها چیزی که عایدمان می شود وعده وعید برای ساکت کردن هواداران و خواباندن هجمه های به راه افتاده علیه وزارت ورزش، شخص وزیر و هیات مدیره، است.

این صحبت جناب محمد نوری در مصاحبه امروز که "هواداران نباید سطحی بین و عجول باشند" بسیار بسیار زننده و توهین آمیز بود. اینکه هوادار نگران آینده تیم و باشگاهش باشد سطحی نگری نیست، قربان!

به جای مصاحبه های صد من یه غاز و توهین به هواداران با تعصب باشگاه، به فکر تامین مسائل مالی و برطرف کردن موانع و مشکلات برای تمدید هر چه زودتر قرارداد بازیکنان باشید تا وینفرید شفر و کادر فنی اش با آسودگی خاطر و فراغ بال به اجرای برنامه های آماده سازی خود بپردازند.

فراموش نکنید السد قطر این روزها با خرید گابی از اتلتیکومادرید و حفظ ستاره هایی چون ژاوی و بغداد بونجاح، با شروع تمرینات آماده سازی پیش فصل تا دندان مسلح به مصاف استقلال خواهد آمد. نگذارید این زمان طلایی را از دست برود!

باز هم یاد آور می شویم، از دست دادن هر کدام از ستاره های استقلال، از جپاروف گرفته تا ابراهیمی، تیام، غفوری و حتی سید مجید حسینی ضربه مهلکی بر پیکره استقلال خواهد زد. نخواستیم سوپر استار یا ستاره جدید به تیم اضافه کنید(بازیکن خارجی مد نظر شفر)، قرارداد ستاره هایمان را تمدید کنید برایمان کافی است!!

امیدوارم حداقل متوجه این موضوع باشید که افسوس و پشیمانی شما در آینده سودی برای منه هوادار نخواهد داشت!

 

اخبار اختصاصی استقلال

 


مطالب مرتبط:

محمد نوری: بعید می دانم ستاره های استقلال به تیم دیگری بروند؛ هواداران سطحی بین و عجول نباشند!

جواد قراب: برخی جریان‌ها آرامش استقلال را بهم می زنند؛ روزهای آینده خبرهای خوشی به هواداران می دهیم

بیانیه کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال و تلاش برای حفظ آرامش هواداران!

سیدرضا افتخاری: مذاکرات با تیام، جپاروف و امید ابراهیمی ادامه دارد؛ غفوری قطعا در استقلال می ماند!

باشگاه استقلال: حمایت های وزارت ورزش از استقلال باعث ناراحتی افرادی شده که دوست ندارند ما پیشرفت کنیم!

آخرین اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان/ توفیقی: در حال مذاکره برای عقد قرارداد جدید هستیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار