روحانی لنگی

در حالی که تیم دوم پایتخت با حکم فیفا در محروم از نقل انتقالات این فصل قرار دارد با کمک وزیر ورزش و دولت حسن روحانی همچنان با هزینه های سنگین بازیکنان گران قیمت را خریداری میکند.

 

به گزارش استقلال نیوز؛ شاید خنده دارترین شرایط فوتبالی تاریخ را استقلال بی نوا و هواداران میلیونی اش تجربه می کنند.

تیمی که برای بازی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نه آنقدر تقویت شد که ضعف هایش پوشیده شود نه با بازیکنانی که به پایان قرارداد خود رسیده اند تمدیدی انجام داد.

چرا؟ و به چه دلیل استقلال مظلوم باید اینگونه مورد ظلم آشکار قرار گیرد؟

در خبر اختصاصی که چندی پیش درج کردیم(از اینجا بخوانید)، گفتیم علایق رنگی دولت حسن روحانی و شخص وزیر ورزش به شدت به استقلال آسیب رسانده و باعث تخریب چندین ساله این تیم محبوب شده است.

وقتی گذری به تاریخ باشگاه بزرگ استقلال می اندازیم مسئله ای که به شدت هواداران استقلال را آزار می دهد ثروت های به تاراج رفته این باشگاه است.

پس از انقلاب عده ای بی فکر با سیاه نمایی و بازی مسخره سیاسی تیم بزرگ استقلال را به خاطر نام قدیمش مورد اهانت قرار دادند و ثروت و آکادمی بزرگ این تیم را به بخش های مختلف واگذار کردند.

همان سال ها مشخص شد نبود استقلال بزرگ خواسته همان بی فکرانی است که علایق جوانان این مرز و بوم را نادیده گرفته اند.

آقایان مسئول در کشوری که هوادارانی از جنس ایثارگر، شهید و جانباز تا مردم عادی را در جمع طرفداران میلیونی استقلال می بینیم واقعا روا نیست که اینگونه به خاطر نام گذشته یک تیم بی مهری نثارش کنید!؟ 

چرا باید استقلال بزرگ امروز به شرایطی برسد که برای چند میلیارد جلوی شرکت هایی همچون ایرانسل و همراه اول به التماس بیافتد؟

شرکت هایی که در طول سال با انواع تبلیغات جیب هواداران استقلال را خالی می کنند تا امروز به ریش مدیران استقلال بخندند و با ناز و عشوه در مهمترین زمان فصل به وعده های خود عمل نکنند.

آقای روحانی که گویا این روزها تمام قول ها و وعده هایت پوچ در آمده بهتر نبود اینگونه با بازی دادن به هواداران استقلال و برچسب خصوصی سازی رای این جماعت را به نام خود نمی زدی؟

وزیری را برای وزارت خانه ورزش و جوانان انتخاب کردی که گویی در خواب است و برای استقلال بزرگ نیز خواب های خوب دیده است.

روزی استقلال را از نقل انتقالات محروم و روزی اسپانسر را از واریز و پرداخت وعده هایش منع می کند.

روحانی لنگی

در حالی که استقلال بزرگ باید تیم خود را تقویت کند، تیم محروم از نقل انتقالات با خریدهای میلیاردی آن هم از تیم های دولتی! به رای فیفا می خندد!

ترابی را از سایپا دولتی با قیمت میلیاردی خریداری می کنند آن هم برای نیم فصل دوم! و سروش رفیعی را پس از واگذاری به پیکان دولتی از نیم فصل مورد استفاده قرار می دهند.

اینکه در تمام شاهکارهای تازه این تیم ردپای تیم های دولتی دیده می شود گویای همه چیز است.

جالب تر آنکه استقلال با خرید بازیکن جوانی به نام صیادمنش که قراردادش با تیم سایپا به پایان رسیده هر روز شاهد تهدیدهای این باشگاه روبرو می شود تا سناریو دولتی ها بیشتر از قبل نمایان شود.

استقلال مظلوم نه بازیکن بزرگ خرید نه تمدید قرارداد کرد نه اردو زد ولی آنطرف شهر تیم مورد علاقه دولت، وقاحت و رانت خواری دولتی را به حد خود رسانده است.

عجیب آنکه استقلال بی نوا تا دست روی مهره ای گذاشت رگ گردن امثال وزیر متعصب پرسپولیسی برای ولخرجی بالا زد و دم از بیت المال زد.

هنوز به یاد داریم دولت حسن روحانی در بزرگترین اقدامات دیپلماسی با  همتای ترکیه ای خود برای رفع محرومیت تیم محبوبش جلسه برگزار کرد و نشان داد چرا اینگونه هواداران استقلال دلخوشی از دولت کنونی ندارند.

البته مسئله ای که کاملا آشکار است با شاهکارهای دولت فعلی در بخش های مختلف مدیریتی آقایان دیگر آب را از سر خود رد شده دیده اند و از بی عدالتی ابایی ندارند.

این  چهار سال نیز می گذرد ولی صد بار خواهیم گفت غلط کردیم آقای روحانی، غلط... 

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
ایرانی
-11 #1 ایرانی 1397-04-10 22:56
ای کاش به جای اینکه خبرراتهیه می کردی از مسؤل محترم نقل وانتقالات باشگاه می خواستید هنگام عقدقراردادبا بازیکنانی که وضعیت قراردادیشان مشخص نیست اقدام به عقدقرارداد نمی نمودند که باشگاه راگرفتارمشکلات حقوقی وتهدیدنمایند،همانطور که درعقد قراردادبامحمدحسین کنعانی زادگان عمل کردند وتخلفشان محرز گردید.لازم هم نیست که به خریدهای باشگاه های دیگرحسودی کنید اگربه بازیکنان استقلال امیدداریدو ازخریدهای شبانه سرمست هستید می توانیدبه موفقیت باشگاه امیدوارباشید.
نقل قول کردن
سهراب
+11 #2 سهراب 1397-04-11 02:42
به نقل از ایرانی:
ای کاش به جای اینکه خبرراتهیه می کردی از مسؤل محترم نقل وانتقالات باشگاه می خواستید هنگام عقدقراردادبا بازیکنانی که وضعیت قراردادیشان مشخص نیست اقدام به عقدقرارداد نمی نمودند که باشگاه راگرفتارمشکلات حقوقی وتهدیدنمایند،همانطور که درعقد قراردادبامحمدحسین کنعانی زادگان عمل کردند وتخلفشان محرز گردید.لازم هم نیست که به خریدهای باشگاه های دیگرحسودی کنید اگربه بازیکنان استقلال امیدداریدو ازخریدهای شبانه سرمست هستید می توانیدبه موفقیت باشگاه امیدوارباشید.

خوب آخه لنگ کیو خریده که استقلالی ها بهش حسادت کنن همچین میگه موقع عقد قرارداد دقت کنن انگار بابابزرگ من با گولیچ و رادویچ قرارداد میلیاردی بست
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار