وزیر پرسپولیسی

متاسفانه طی اخباری که خبرگزاری های دولتی منتشر کردند سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال طی روزهای آینده از سمت خود برکنار خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، هواداران استقلال پس از گذشت سال ها از ریاست جمهوری حسن روحانی برای اولین بار احساس کردند می توانند سالی بی دغدغه را تجربه کنند اما گویا آقای روحانی و وزیران رنگیشان قرار نیست دست از سر استقلال مظلوم بردارند.

روزهای نخست مدیریت سید رضا افتخاری به سختی مشاهده می کردیم که هواداری با این انتصاب و انتخاب موافق باشد زیرا مشخص بود بهرام افشارزاده سعی به رفع مشکلات استقلال دارد اما به یکباره آقایان سید رضا افتخاری را از داخل جعبه شانسی به مدیریت پرافتخارترین باشگاه ایران در آورند.

آن روز همه هواداران از کارنامه ضعیف سید رضا افتخاری نگران بودند و سال اول گواه همان نگرانی ها بود زیرا رضا افتخاری با مدیریت باشگاه بزرگی همچون استقلال بیگانه بود.

پس از گذشت چند فصل ناکامی این استقلال بزرگ بود که بهای تجربه اندوزی آقای افتخاری را با نتایج دور از انتظار داد.

حال که مدیریت باشگاه به خوبی با کادرفنی هماهنگ شده و هواداران استقلال از مدیریت و مجموعه استقلال رضایت کافی دارند به یکباره آقای وزیر و دوستان دولتی اش برای نابودی مجدد استقلال نقشه کشیده اند.

باید به حال ورزش این مملکت گریست وقتی هرجا برای لاپوشانی کردن کمبودها از هواداران با واژه سرمایه های ورزش یاد می کنند! ولی هیچگاه نظرات آنها برای آقایان ذره ای ارزش ندارد. 

آقایان دست بردارید از سر این تیم مردمی تا کی قرار است هواداران بازیچه ی بی فکری،ناخردی و نامردی شما شوند؟

یک بار مدیر را جا به جا کرده، یک بار برای عدم تقویت استقلال نقل انتقالات این تیم را متوقف کرده، یک بار کادرفنی و میزان قراردادش را بهانه می کنید. بهتر نیست این بازی نخ نمای مسخره را تمام کنید؟

تا کی قرار است هوادار خون دل خورده و چشم امیدش به صفحات مجازی این مدیر و آن مدیر باشد تا شاید دلتان برای التماس هایشان بسوزد؟

آقای روحانی که با رای همین هوادار و فریب امثال علی منصوریان و رضا افتخاری در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی قول های فراوان دادی، با استقلال مظلوم ما چه کردی؟

امروز دیگر سکوت نخواهیم کرد اگر روزی مخالف سرسخت رضا افتخاری و مدیریتش بودیم اما هم اکنون آنقدر سینه سپر می کنیم تا یک بار برای همیشه این بازی مسخره را تمام کنیم.

حرف آخر:

در صورت تغییرات مدیریتی در باشگاه بزرگ استقلال آن هم در سالی که مسابقه مهمی در آسیا پیش رو دارد مطمئن باشید هواداران استقلال با عاملان این خیانت برخورد قاطع خواهند داشت.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
سهراب
+14 #1 سهراب 1397-04-07 17:07
لعنت به وزیر لنگی و اربابش
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار