هواداران استقلال

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: مدیریت باشگاه رقیب ترجیح می‌دهد در قامت رئیس کانون هواداران ظاهر شود و دنبال این است که لایک و فالوئر بیشتر جذب کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در پاسخ به یاوه گویی انصاری فر مدیرعامل باشگاه پیروزی و مربی یهودی این تیم، بیانیه ای در سایت رسمی باشگاه استقلال منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

اظهار نظر علیه باشگاه استقلال به شغل دوم مدیریت باشگاه رقیب(نزدیک به شغل اول) تبدیل شده است. تاکتیکی که مدیریت، سرمربی و حامیان تیم رقیب از ابتدای فصل اتخاذ کرده‌اند تا نام باشگاه‌شان را از آن پسوند «حمایت‌های خاص» دور کنند. این قابل انکار نیست که هر دو باشگاه پرطرفدار پایتخت تحت نظر دولت هستند و از تیم‌های دولتی حمایت‌هایی می‌شود که در مورد سایر تیم‌های ثروتمند و قدرتمند هم وجود دارد. اما تفاوت فاحشی است بین تیمی که به خاطر یک تخلف آشکار حالا باید در لیگ آزادگان حضور می‌داشت و تمامی بازی‌هایش سه بر صفر می‌شد با باشگاهی که در روز صدرنشینی، ناگهان مدیرعامل، سرمربی، دستیاران و سرپرستش را از دست می‌دهد.

 

به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه رقیب بیش از آنکه به وظایف مدیریتی خود علاقه داشته باشد، ترجیح می‌دهد در قامت عضوی از کانون هواداران ظاهر شود و چیزی بگوید که لایک و فالوئر بیشتری برایش به دنبال داشته باشد. این راه‌های میان‌بر برای کسب محبوبیت، بی تردید در شأن مدیریت یک باشگاه پرطرفدار نیست.

 

فوتبال ما در آشفته بازار شبکه‌های اجتماعی آنقدر باید یاد گرفته باشد که تسلیم کری‌های هواداری و کل‌کل‌های اینستاگرامی نشود. با مالک مشترک، اسپانسر مشترک، استادیوم مشترک و حتی شعارهای کپی پیست شده، از چه تفاوت و تفاخری می‌گویید؟

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ وعده مدیر برنامه استراماچونی؛ یاوه گویی مدیر اختلاسی علیه استقلال

دیدگاه‌ها  
آریو
0 #1 آریو 1398-10-05 10:19
یعنی چی مربی یهودی ؟؟؟ چه ربی داره دینشو بگی مثلا یهودی بودن چه اشکالی داره که خواستی اینجوری تحقیرش کنی به خیال خودت ... خحالت بکشید در حد و شخصیت نام استقلال رفتار کنید ..متاسفم براتون هرچه زودتر این کلمه یهودی رو پاک کنید
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار