سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: خوشبختانه با وجود اینکه ما مقابل سپاهان 10 نفره بودیم بازیکنانمان با غیرت کار کردند و توانستیم 3 امتیاز شیرین بگیریم.

        

 به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با فارس، در خصوص پیروزی استقلال مقابل سپاهان، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

    

* برتری استقلال مقابل سپاهان؟

خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد، بازیکنان استقلال همگی با کیفیت هستند و اگر ما تیم کاملی در اختیار داشته باشیم یکی از بهترین‌های آسیا هستیم. خوشبختانه با وجود اینکه ما 10 نفره بودیم بازیکنانمان با غیرت کار کردند و توانستیم 3 امتیاز شیرین بگیریم.

فرهاد مجیدی

* منظور فرهاد مجیدی از حرکت دستش بعد از بازی چه بود؟

واقعا من آن صحنه را ندیدم و فرصت نشد با او در این زمینه صحبت کنم. بعد از بازی فقط تصویر آن صحنه را به من نشان دادند و نمی‌دانم منظور مجیدی از آن حرکت چه بود. بعید می‌دانم او منظور خاصی داشته باشد.

* اهمیت پیروزی شب گذشته استقلال؟

سپاهان تیم خوبی است و شکست دادن این تیم کار راحتی نبود. البته کار هنوز تمام نشده و ما 3 بازی مهم دیگر در پیش داریم ضمن آنکه در جام حذفی هم مدعی هستیم. بازیکنان استقلال باید حواسشان کاملا جمع باشد که خدای ناکرده در هفته های آینده اشتباه نداشته باشیم.

* حل مشکل دانشگر و عملکرد خوب این بازیکن در بازی شب گذشته؟

به هر حال بعضی مواقع ممکن است سوء تفاهم در تیم به وجود بیاید اما همه ما یک خانواده هستیم. اگر هم اتفاقی می‌افتد باید سریع جمع شود که خوشبختانه این اتفاق در مورد دانشگر رخ داد و او هم عملکرد خوبی داشت.

* اتفاقاتی که در جریان بازی بین نورافکن و بازیکنان استقلال رخ داد؟

نمی‌دانم روی این بازیکن فشاری بود یا نه ولی اگر می‌خواهیم بازیکن بزرگی شویم باید احترام بگذاریم تا دیگران به ما احترام بگذارند. وقتی یک بازیکن جوان عکس العملی در زمین نشان می‌دهد صحنه‌های قشنگی نمی‌بینیم. به نظرم شب گذشته اصلا صحنه‌های قشنگی را شاهد نبودیم.

* آخرین وضعیت داریوش شجاعیان؟

ما تمام تلاش خود را انجام دادیم که این بازیکن را به فهرست اضافه کنیم. می‌دانید که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است و ما فعلا نمی‌توانیم بازیکنی را اضافه کنیم. مشکل شجاعیان هنوز حل نشده مگر آنکه استعلام خاصی از فیفا بگیرند یا اینکه فیفا بابت کرونا و شرایط رخ داده طی ماه‌های اخیر امتیازی ویژه برای چنین بازیکنانی در نظر بگیرد.

* پرداخت پاداش به بازیکنان و کادر فنی استقلال؟

امروز با مدیرعامل باشگاه جلسه داشتم و قرار است به زودی به بازیکنان بابت نتایج 2 هفته اخیر پاداش پرداخت شود.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ استقلال ده نفره سپاهان را به زانو در آورد؛ شاهکار فرهاد و بازگشت شکوهمند دانشگر..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار