سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: انگار رعایت پروتکل های بهداشتی یک شعار است زیرا در سفر ما به اهواز هیچگونه فاصله گذاری رعایت نشده بود و پرواز به بدترین شکل ممکن انجام شد.

        

 به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با فارس به عدم اجراء پروتکل های بهداشتی در سفر استقلال به اهواز از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گلایه کرد و در این خصوص صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* زحمات یک ماه اخیر ما را بر باد دادند

واقعاً از اتفاقی که برای ما رخ داده ناراحت هستیم و تمامی زحماتی که در یک ماه اخیر انجام دادیم بر باد رفت.فکر می‌کنم شما فیلمی که از پرواز ما منتشر شده را تماشا کرده‌اید و کاملاً مشخص است که بازیکنان در چه فاصله اندکی نسبت به دیگر مسافران نشسته‌اند.

* بلیط های خریداری شده ما را به دیگران فروخته بودند

ما در یک ماه اخیر هزینه‌های بسیار زیادی را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی متحمل شده‌ایم و مدیریت باشگاه برای آنکه بازیکنان و کادر فنی در سفر دچار مشکل نشوند تمامی امکانات را در اختیارمان گذاشت و حتی برای پرواز امروز بلیت اضافه خریدیم که بازیکنان فضایی را در اختیار داشته باشند که جدا از سایر مسافرین بنشینند ولی متأسفانه وقتی به داخل پرواز رفتیم متوجه شدیم که همه آن بلیت‌هایی را که ما بابتش پول پرداخته‌ایم دوباره فروخته و به تعداد تمامی صندلی‌ها مسافر داخل پرواز قرار گرفته بود.

* انگار رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط یک شعار است

مسافرین داخل پرواز آنقدر نزدیک به هم و چسبیده به یکدیگر بودند که در آنجا متوجه شدیم فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط یک شعار بوده و به نوعی شوی تبلیغاتی به راه انداخته بودند. این همه زحمت مجموعه باشگاه استقلال کشیده ولی با یک پرواز همه چیز برباد رفت آیا اسم این فاصله اجتماعی است.

* مردم عادی چگونه صدایشان را به گوش مسئولین برسانند؟

سؤالی که برای ما وجود دارد این است که خود مردم عادی چگونه کنار یکدیگر نشسته و به مسافرت می‌روند. ما که اعضای یک تیم فوتبال هستیم و به هر حال صدای‌مان را به گوش مسئولان می‌رسانیم اما مردم عادی چگونه این کار را انجام می‌دهند؟ من قطعاً در جلسه هماهنگی نیز این صبحت را مطرح می‌کنم که آیا اجرای پروتکل بهداشتی یعنی بازیکنان ما روی صندلی نیمکت ذخیره کنار هم ننشینند؟ ما که این همه رعایت کردیم با پروازی به اینجا آمدیم که اگر خدای ناکرده یک نفر به ویروس مبتلا باشد نمی‌دانیم تکلیف‌مان چیست.

* ظاهراً مسئولین به هر قیمتی می‌خواهند لیگ برگزار کنند

فدراسیون و سازمان لیگ چه کمکی در این زمینه به باشگاه کرده‌‌اند و آیا واقعاً تاکنون یک تیم را به سفر برده‌اند. ظاهراً مسئولین به هر قیمتی می‌خواهند لیگ برگزار شود چون ما با این همه هزینه در پرواز امروز به مشکل خوردیم وای به حال تیم‌های لیگ دسته اول و دسته دوم که امکانات چندانی ندارند. با وجود اینکه سعادتمند این همه تلاش کرد تا اعضای تیم بدون دغدغه راهی اهواز شوند ولی متأسفانه همه پروتکل‌های رعایت شده توسط مجموعه استقلال با یک سفر یک ساعته بر باد رفت.

* تعداد مسافران در پرواز نشان داد که ما را بازی داده اند

من به مسئول پرواز هم امروز مشکلات را اعلام کردم و حتی به آنها گفتم که ما بلیت اضافه خریده بودیم اما تعداد مسافران در پرواز نشان می‌دهد که شما ما را بازی دادید. این شیوه پرواز کردن هیچ نوع پروتکل بهداشتی در آن رعایت نمی‌شود و مطمئناً مردم هم صدایشان به جایی نخواهد رسید.

 * سازمان لیگ باید پاسخگوی باشگاه استقلال باشد

در جلسه هماهنگی به این اتفاقات اعتراض خواهم کرد چون بازیکنان استقلال که همه آنها تست کرونا داده و پاسخ آزمایشات‌شان منفی بود چگونه فردا نباید کنار یکدیگر روی نیمکت بنشینند اما امروز خیلی راحت در هواپیما در فاصله چند سانتی‌متری نشستند این سؤالی است که برای من و مجموعه‌ام به وجود آمده و امیدوارم که مسئولان سازمان لیگ به آن پاسخ دهند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

سعید رمضانی: در جلسه دیروز هم قسم شدیم برای موفقیت استقلال تلاش کنیم؛ برای برد به اهواز می رویم

سعید رمضانی: دو بازی تدارکاتی به میزبانی تیم ما انجام می‌شود؛ هنوز مکان بازی ما با فولاد را نمی دانیم!

سعید رمضانی: رابطه من و مجیدی باعث پیشنهاد معاونت استقلال شد؛ وقت کافی برای قبول پیشنهاد معاونت ندارم

سعید رمضانی: در کشور ما فکر همه چیز هستیم جز سلامتی جامعه؛ خیال هواداران راحت، دیاباته برمی گردد

سعید رمضانی: جلسه امروز بررسی مشکلات استقلال بود؛ قبل عید بازیکنان شارژ مالی می شوند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار