شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: دربی همیشه دارای حساسیت های ویژه بوده است و این بازی با تمام دیدارهای لیگ برای سرخابی ها متفاوت است.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت‌وگو با مهر، در مورد پیروزی دو بر صفر استقلال برابر آلومینیوم اراک و شهرآورد 93، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

  

* پیروزی دو بر صفر استقلال برابر آلومینیوم اراک؟

استقلال توانست قبل از دربی به یک پیروزی خوب دست پیدا کرده و با شرایط روحی خوب آماده دربی 93 باشد. حالا مصدومان استقلال هم تا دربی آماده خواهند شد. دست محمود فکری برای انتخاب ۱۱ بازیکن هم باز است و هم سخت است زیرا او در حال حاضر نفرات خوبی دارد و انتخاب ۱۱ بازیکن برای او بسیار مشکل شده است.

آبی پوشان در دیدار برابر آلومینیوم اراک می‌توانستند گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانند که کمی بی دقتی مهاجمان استقلال باعث شد این تیم با دو گل کارش را در این دیدار به پایان برساند.

حالا همه نگاه‌ها به دوشنبه هفته آینده است روزی که یک بار دیگر استقلال و پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت و باید منتظر یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

* سابقه حضور در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و تجربه بالای حضور در دربی؟

دربی یک بازی متفاوت است، این بازی با تمام بازی‌های لیگ تفاوت دارد، حساسیت بالای این دیدار باعث خواهد شد تا بازیکنان نتوانند آن بازی همیشگی خود را که برابر حریفان ارائه می‌کردند اینجا انجام دهند. دو تیم نمی‌خواهند در این دیدار بازنده باشند و این موضوع باعث می‌شود تا احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند و برای همین است که بارها شاهد بوده‌ایم دربی نتوانسته جذابیت بالایی داشته باشد.

من از دوران جوانی که از تجربه زیادی برخوردار نبودم در دربی حضور داشتم تا روزی که به عنوان کاپیتان وارد این بازی شدم، کاملاً شرایط این بازی را درک می‌کنم و اعتقاد دارم نقش کاپیتان تیم و بازیکنان باتجربه در این دیدار بسیار پررنگ است.

تیمی که بتواند آرامش خود را حفظ کند، استرس نداشته باشد و یک بازی منطقی را ارائه کند به طور حتم برنده خواهد شد. بارها اتفاق افتاده که یک تیم قوی‌تر از دیگری بوده اما نتوانسته برنده این بازی باشد زیرا شرایط این بازی متفاوت است و بازیکنان تمام مشکلات را فراموش کرده و تنها به این فکر می‌کنند که بتوانند در این دیدار برنده باشند.

* برخورد محمود فکری با بازیکنان بی انضباط؟

کار فکری را می‌پسندم، در هر کاری انضباط باید وجود داشته باشد. خصوصاً در فوتبال، اگر قرار باشد هر بازیکنی بخواهد کار خود را انجام داده و به مسائل انضباطی توجه نکند دیگر در آن تیم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و اگر یک بار سرمربی از این کار چشم پوشی کند دیگر نمی‌تواند جلوی سایر بازیکنان را بگیرد، رمز موفقیت در فوتبال نظم و انضباط است. هر چه حاشیه‌ها کمتر باشد به طور حتم آرامش هم در تیم بیشتر خواهد بود. بنابراین این کار فکری بسیار منطقی و عاقلانه بوده و به طور حتم دیگر کسی به خود اجازه نخواهد داد به راحتی رفتارهای ناهنجار از خود بروز دهد.

* دربی نود و سوم برنده دارد یا خیر؟

پیش بینی این بازی سخت است، استقلال و پرسپولیس نمی‌خواهند بازنده باشند اما برنده کسی است که دچار غرور نشده و آرامش خود را حفظ کند.

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این دربی را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

پیش از شهرآورد 93/ پرویز برومند: استقلال با 2 گل دربی را می برد؛ مظاهری می تواند سال ها گلر اول تیم ملی یاشد

پیش از شهرآورد 93/ ایمان عالمی: استقلال رو‌ز به روز بهتر می‌شود؛ شرایط استقلال در دربی بهتر از حریفش است

پیش از شهرآورد 93/ بیژن طاهری: استقلال به شرایط ایده آل رسیده است؛ کفه ترازو به نفع استقلال سنگین‌تر است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار